Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Oh die neem ik wel mee naar huis daarnads23man schreef:Nee, FA503.
Die mestverspreider ook met stoelen erop
Edit, quote was weg.
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 02 mei 2018, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou ik zeker doen, je gaat beleven dat de snelheid van de top en sub veel beter bij elkaar passen dan.ds23man schreef:Dat prak er later nog wel in......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat project loopt:
Dit zijn de eerste piggyback dsp printjes voor mfb.
http://mfblabs.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=291
Dit zijn de eerste piggyback dsp printjes voor mfb.
http://mfblabs.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=291
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ondertussen hier in het aardbevingsgebied.....
Aangezien mijn meetschuur volgebouwd is met woonruimte en de grote schuur vol met zooi staat:
Ben ik dus verbannen naar de openlucht:
Nu even wachten tot de wind gaat liggen.
Aangezien mijn meetschuur volgebouwd is met woonruimte en de grote schuur vol met zooi staat:
Ben ik dus verbannen naar de openlucht:
Nu even wachten tot de wind gaat liggen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Walt gaat door voor de koelkast, ja dat maakt vreselijk veel uit in de meting.
Ik zou dat hooi uit de schuur hebben gebruikt. Veel sfeervoller.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
De wind is allang gaan liggen. Ik loop een beetje tegen een meetprobleem aan met dit systeem, omdat de mid/hoog unit zich als een line array gedraagt, moet ik op een behoorlijke afstand meten. Daardoor krijg ik een vervelende invloed van de vloer terug in mijn meting omdat de m/h unit op de laagkast staat, daar had ik geen last van bij de B&G magnetostaten, die reikten bijna tot aan de vloer. Zal dus een grensvlakmeting moeten gaan doen.
De bedoeling is dat de woofers in een kleinere kast komen met MFB met de digitale terugkoppellus. Verder heb ik niets te maken met de WAF.
De bedoeling is dat de woofers in een kleinere kast komen met MFB met de digitale terugkoppellus. Verder heb ik niets te maken met de WAF.
Die JBL woofers maken met 1 per kant ook genoeg druk hoor, voor veruit de meeste hifi toepassingen. Vergeet niet dat dit pro-audio woofers zijn, geschikt om hoge spl waarden op te wekken.
Gr. Walter
Gr. Walter
Ik heb de MFB gebruikt op een enkele woofer in een kast en in de impulsgecombineerde behuizing met dubbele bezetting. De verbetering was dusdanig groot, dat kan je niet alleen aan de verdubbeling van het oppervlak toeschrijven. Als je er toch extra hebt, zet er dan twee rug aan rug in zou ik zeggen voor extreem zuivere bas.ds23man schreef:De wind is allang gaan liggen. Ik loop een beetje tegen een meetprobleem aan met dit systeem, omdat de mid/hoog unit zich als een line array gedraagt, moet ik op een behoorlijke afstand meten. Daardoor krijg ik een vervelende invloed van de vloer terug in mijn meting omdat de m/h unit op de laagkast staat, daar had ik geen last van bij de B&G magnetostaten, die reikten bijna tot aan de vloer. Zal dus een grensvlakmeting moeten gaan doen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dan zal ik er toch eerst verse recones in moeten zetten aangezien ik ze momenteel als testmule voor mfb sensoren gebruik en de rolranden gaar zijn.