vandaag dus de pas gemaakte cirkelgeleider aan het werk gezet...en dat verliep prima.
wel is de opzet mbt de mid en AMT wat gewijzigd, die gaan nu in een apart gemaakte "insert" komen (Jeroen opperde dit al eens eerder in een post, dus nu heb ik z'n voorzet ook maar gevolgd), zo wordt eea naar mijn gevoel wat makkelijker (netter?

) te fabriceren, iig met mijn beperkte kennis & kunde

.
fwiw; alles is nog steeds (soms zelfs zeer ruim) overmaats gezaagd, zo ook deze plankjes die straks de insert worden waarin mid en tweeter zullen komen te zitten.
de "mainframe" is nu voor 75% klaar, op het gat vd tweeter na (de mal is wel al gemaakt) en het op maat maken van de "insert" zodat deze mooi in het grote gat valt...maar vandaag kwam ik tot de vaststelling dat er handenvol kopieerfrezen in de werkplaats liggen met onderlager, maar niet één met bovenlager, wat wel zo handig is als je de uitsparing voor de tweet wil frezen

deze week dus maar even zo'n exemplaar met bovenlager bestellen, met wat geluk is die er nog tegen volgend weekend.
intussen dan maar aan de 6mm frontbaffle begonnen, waarvoor ik de mainframe als template gebruikte...waarna alles tot slot aan de voorzijde nog even een afronding kreeg.