Je gelooft het niet maar ik ig in een deuk
Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Je kan bestellen water ijs of Room ijs
Je gelooft het niet maar ik ig in een deuk
Je gelooft het niet maar ik ig in een deuk
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Nieuw matras nodig?Bert61 schreef:Je gelooft het niet maar ik lig in een deuk
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Nee nog niet ook geen luier , scheelt niet veel 
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook (samen met mijn vader)
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
He nog meer zeeuwen, leuk!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
50/50 kans dat ik ook mijn neus laat zien.
Mocht ik onverhoopt de staatsloterij (of een andere waar ik een hoop geld aan over hou) winnen dan neem ik iets mee. Als ik niet win kom ik alleen met mezelf.
Uhm...
Als ik kom kan ik meteen wat Trespa meenemen voor mensen die interesse hebben?
Mocht ik onverhoopt de staatsloterij (of een andere waar ik een hoop geld aan over hou) winnen dan neem ik iets mee. Als ik niet win kom ik alleen met mezelf.
Uhm...
Als ik kom kan ik meteen wat Trespa meenemen voor mensen die interesse hebben?
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik probeer te komen
(vervoer dingetje) en ik wil graag mijn Planar magnetic luidsprekers mee nemen. (en iets van versterking denk ik? mocht dat nodig zijn)
ik heb hier over geen draadje ben ik bang
er is wel het een en ander op mijn youtube kanaal https://www.youtube.com/channel/UCeBox1 ... 2KL2KrDm7A(the big guns) ik heb weinig fotos gemaakt. of juist heel veel 25fps, net hoe je het bekijkt.
ik heb hier over geen draadje ben ik bang
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Die zou ik wel graag willen zien/beluisteren!
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
WrineX schreef:Ik probeer te komen(vervoer dingetje) en ik wil graag mijn Planar magnetic luidsprekers mee nemen. (en iets van versterking denk ik? mocht dat nodig zijn)
ik heb hier over geen draadje ben ik banger is wel het een en ander op mijn youtube kanaal https://www.youtube.com/channel/UCeBox1 ... 2KL2KrDm7A(the big guns) ik heb weinig fotos gemaakt. of juist heel veel 25fps, net hoe je het bekijkt.
Langskomen, graag! In welke plaats woon je? Er komen mensen uit heel NL naar Breda, wellicht kun je meerijden met iemand.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom uit den haag
en beschik niet over een auto/rijbewijs
ik ga wel even kijken of ik iets kan regelen
ander trek ik aan de bel !
ik hoop dat er een beetje een klein middelgroot ruimte is
want ondanks de naam (omdat ik altijd kleine hybride dingetjes maakte) zal het een klaslokaal wat moeilijker vullen wat betreft laag
(denk ik , nooit geprobeerd om eerlijk te zijn)
ik hoop dat er een beetje een klein middelgroot ruimte is
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Er komen zeker meer mensen uit Den Haag naar Breda
als je niks kunt regelen is dat misschien een optie.
Vwb de ruimtes, de luisterdag Breda is nu voor de 2e keer op deze 'nieuwe' locatie, ben er zelf nog niet geweest. Misschien dat 1 vd bezoekers van vorig jaar er iets over kan zeggen?
Vwb de ruimtes, de luisterdag Breda is nu voor de 2e keer op deze 'nieuwe' locatie, ben er zelf nog niet geweest. Misschien dat 1 vd bezoekers van vorig jaar er iets over kan zeggen?
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Hoe groot zijn die 'dingen' ?
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
de dingen zijn 38 cm x 145cm x 3.6cm 
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Oké,da's best lang!
Dat gaat bij mij niet passen.......
Of je moet zelf niet mee komen.
Dat gaat bij mij niet passen.......
Of je moet zelf niet mee komen.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
hehe :)ja de lengte kan een probleem zijn indedaad...... thats what she........erm
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ja, hoge plafonds, akoestische panelen, rekening gehouden met vergaderen vooral, dus eerst ff tafels ruimen en stoelen stapelen...tis een oude school dus schoolplein met zandbak, tafels, bomen met schaduw, leuke koffiejuf, gewoon goed!Barry2001 schreef:Er komen zeker meer mensen uit Den Haag naar Bredaals je niks kunt regelen is dat misschien een optie.
Vwb de ruimtes, de luisterdag Breda is nu voor de 2e keer op deze 'nieuwe' locatie, ben er zelf nog niet geweest. Misschien dat 1 vd bezoekers van vorig jaar er iets over kan zeggen?
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
klinkt goed !
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Dat is het ook!
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Kijk maar naar vorig jaar;
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=25214
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=25214
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
wow dat zijn wel grote ruimtes
zie dat er ook een paar kleinere zijn. ach mischien wel leuk om eens te kijken wat er van over blijft anders wurm ik me in een kleiner hok als er nog ruimte is met iemand anders ofzo haha komt vast goed.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Cool had toch aangegeven dat hij je kon helpen, dat was in het vorige topic naar ik meen.
Voorbespreking Breda.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1877562
Voorbespreking Breda.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1877562
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook weer dit jaar.
Ik neem een daphile. Server en een dsd dac mee.
Ik neem een daphile. Server en een dsd dac mee.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Geen gesjouw dit jaar? 
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Nope ik hou het simpel dit jaar.
