Ik luister nu via de Raspberry en de Hifiberry Dac lekker wat muziek. Nu hoor ik pas verschil tussen de mp3tjes en de hogere bitrates. Normaal vond ik dat altijd flauwekul!
Ik lees overal dat het beter voor de geluidskwaliteit is als ik gebruik ga maken van een externe voeding. Nu heb ik nog wel wat standaard componenten liggen om dat even te testen (LM317, 7805, brugcel, diodes etc).. de vraag is nu voor mij, heeft iemand ervaring van het overgaan van de voeding op de pi naar iets externs?
Kan ik bijvoorbeeld ook een muurwrat van een telefoon gebruiken of geeft dat juist weer hoogfrequente troep?
