De boel aangesloten en spelen maar.........
Zo dat scheelt
Groot geluidsbeeld en een fatsoenlijke bas. (nu weet ik ongeveer hoe de nieuwe dac van Allo gaat klinken
Toevoegen van die supercap,s heeft dus wel degelijk zin.
Je zou denken met zoveel extra uF, zal het geluid wel versmeren, niet dus.
Nog 1 dingetje wat tegen zit,alleen het linker kanaal doet het
Maar even onderzoeken wat het euvel is,opamp al gewisseld,dat is het niet.
