filter gebakken
Moderator: Beheerdersteam
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: filter gebakken
Dankjewel voor de reacties. Ik heb geen haast en wacht af of iemand een enkele tweeter heeft.
Re: filter gebakken
Moet het wel weer een scanspeak zijn? Als je ze origineel maakt wordt het vast wat makkelijker en voordeliger. (Mocht je geen SS kunnen vinden)
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: filter gebakken
Is dit niet dezelfde?
http://audio-hi.fi/en/scan-speak_d2606- ... p-253.html
Oh nee, dit is de d2 uitvoering.
Was het niet zo dat deze tweeter redelijk uitwisselbaar waren? dan zou de volgende ook een optie zijn.
https://shop.speakerenco.nl/d27tg-35-06-1
http://audio-hi.fi/en/scan-speak_d2606- ... p-253.html
Oh nee, dit is de d2 uitvoering.
Was het niet zo dat deze tweeter redelijk uitwisselbaar waren? dan zou de volgende ook een optie zijn.
https://shop.speakerenco.nl/d27tg-35-06-1
Re: filter gebakken
Coen speakerkits in dordrecht heeft haar deuren moeten sluiten, maar ik sprak de voormalig eigenaar Peter die vertelde dat er nog diversen drivers enz. zijn die tegen een schappelijk prijsje weg mogen wellicht.
Schijnt dat ze telefonisch nog gewoon bereikbaar zijn.
Misschien kan je daar nog een tweeter(s) van daan halen?
Schijnt dat ze telefonisch nog gewoon bereikbaar zijn.
Misschien kan je daar nog een tweeter(s) van daan halen?
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: filter gebakken
Haha daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Toevallig met dit zelfde project. http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... ilit=Xt300Wim P schreef:Coen speakerkits in dordrecht heeft haar deuren moeten sluiten, maar ik sprak de voormalig eigenaar Peter die vertelde dat er nog diversen drivers enz. zijn die tegen een schappelijk prijsje weg mogen wellicht.
Schijnt dat ze telefonisch nog gewoon bereikbaar zijn.
Misschien kan je daar nog een tweeter(s) van daan halen?
