filter gebakken

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: filter gebakken

Bericht door CoenvanDongen »

Dankjewel voor de reacties. Ik heb geen haast en wacht af of iemand een enkele tweeter heeft.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: filter gebakken

Bericht door beijert »

Moet het wel weer een scanspeak zijn? Als je ze origineel maakt wordt het vast wat makkelijker en voordeliger. (Mocht je geen SS kunnen vinden)
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: filter gebakken

Bericht door CoenvanDongen »

Als iemand die Vifa HT 275/2 heeft liggen is dat ook een optie.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: filter gebakken

Bericht door beijert »

Is dit niet dezelfde?

http://audio-hi.fi/en/scan-speak_d2606- ... p-253.html

Oh nee, dit is de d2 uitvoering.

Was het niet zo dat deze tweeter redelijk uitwisselbaar waren? dan zou de volgende ook een optie zijn.

https://shop.speakerenco.nl/d27tg-35-06-1
Wim P
Berichten: 661
Lid geworden op: za 07 sep 2013, 14:03

Re: filter gebakken

Bericht door Wim P »

Coen speakerkits in dordrecht heeft haar deuren moeten sluiten, maar ik sprak de voormalig eigenaar Peter die vertelde dat er nog diversen drivers enz. zijn die tegen een schappelijk prijsje weg mogen wellicht.
Schijnt dat ze telefonisch nog gewoon bereikbaar zijn.
Misschien kan je daar nog een tweeter(s) van daan halen?
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: filter gebakken

Bericht door CoenvanDongen »

Wim P schreef:
Coen speakerkits in dordrecht heeft haar deuren moeten sluiten, maar ik sprak de voormalig eigenaar Peter die vertelde dat er nog diversen drivers enz. zijn die tegen een schappelijk prijsje weg mogen wellicht.
Schijnt dat ze telefonisch nog gewoon bereikbaar zijn.
Misschien kan je daar nog een tweeter(s) van daan halen?
Haha daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Toevallig met dit zelfde project. http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... ilit=Xt300
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”