Achtergrond info: http://www.diyaudio.com/forums/digital- ... board.html
http://essabre-90xx-rpi.sfb2.com/category/es-9038q2m/
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=26116
Wat is de bedoeling?
Eerst de dac aan de praat krijgen met een Raspberry 3B of Odroid C1+ via I2S.
Er zijn nog geen drivers voor de dac,maar sommige mensen hebben hem al aan de praat.
Dan eens kijken of we dit gebakje ook anders kunnen gaan voeden.
Alle voedingen voor de dac chip komen nu uit 1/ 3,3V regelaar op de print
En dan,mocht het nodig zijn, er een paar buizen aan knopen i.p.v. de opamp die op de print zit.
