Actief systeem met DLCP
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Actief systeem met DLCP
Of er 100% getest wordt weet ik eigenlijk niet. Maar dat had in dit geval niet uitgemaakt, hij werkte een uur.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Actief systeem met DLCP
Zat me net te bedenken dat de programmeur van Hypex ook de firmware voor de testapparatuur in de fabriek schrijft, dus is er een uitgebreide kwaliteitscontrole.
Re: Actief systeem met DLCP
Een uur, een minuut heeft hij gewerkt. Maar verder heb ik nooit problemen met Hypex ondervonden. Bij elk merk gaat er wel eens iets mis. Jammer, maar komt wel goed. Inmiddels contact met Hypex.ds23man schreef:Of er 100% getest wordt weet ik eigenlijk niet. Maar dat had in dit geval niet uitgemaakt, hij werkte een uur.
Co
Re: Actief systeem met DLCP
Inmiddels nieuwe smps binnengekregen. Ingebouwd, aangesloten, aangezet en voila daar is licht. Weer een probleempje minder.
Content
Content
Re: Actief systeem met DLCP
Zelf een kast bouwen is toch leuker dan al die modu-kasten. Maar moeilijk is het niet. Het is wel even werk maar het vordert nu gestaag. De houten zijpanelen nog beiden en lakken. En nog een bovenplaat maken natuurlijk.
De poten zijn deurstoppers van de bouwmarkt.
Achterpaneel heeft Kees voor mij gemaakt.
Co
De poten zijn deurstoppers van de bouwmarkt.
Achterpaneel heeft Kees voor mij gemaakt.
Co
Re: Actief systeem met DLCP
Goed om te zien dat op de achterzijde de -wat ik dan maar noem- functionele groepen netjes omlijnd zijn.
Geeft een veel opgeruimder beeld.
groet,
Aat
Geeft een veel opgeruimder beeld.
groet,
Aat
Re: Actief systeem met DLCP
Ja, en al die schroefgaatjes ontbreken hier ook. Maakt het nog opgeruimder.AatV schreef:Goed om te zien dat op de achterzijde de -wat ik dan maar noem- functionele groepen netjes omlijnd zijn.
Geeft een veel opgeruimder beeld.
groet,
Aat
Co
Re: Actief systeem met DLCP
Pacemakers laat men daarom eerst een week draaien in een oven van 125 graden voordat ze de laatste fabriekstest ondergaan en naar de klanten gestuurd worden. Als ze dat met Hypex-modules ook zouden doen, zou je van dit soort problemen af zijn, maar zouden de modules ook meteen een stuk duurder zijn.cve schreef:Een uur, een minuut heeft hij gewerkt. Maar verder heb ik nooit problemen met Hypex ondervonden. Bij elk merk gaat er wel eens iets mis. Jammer, maar komt wel goed. Inmiddels contact met Hypex.ds23man schreef:Of er 100% getest wordt weet ik eigenlijk niet. Maar dat had in dit geval niet uitgemaakt, hij werkte een uur.
Co
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Actief systeem met DLCP
Zekers. Hoe zet je nu t vast? Lijm? Of blind getapte gaatjes aan de binnenkant?cve schreef:Ja, en al die schroefgaatjes ontbreken hier ook. Maakt het nog opgeruimder.AatV schreef:Goed om te zien dat op de achterzijde de -wat ik dan maar noem- functionele groepen netjes omlijnd zijn.
Geeft een veel opgeruimder beeld.
groet,
Aat
Co
Re: Actief systeem met DLCP
Op de foto is nog net te zien dat het achterpaneel iets uitsteekt. In de zijpanelen zitten groeven waarin deze oversteek dan weer past. Maak er nog wel een plaatje van.
Co
Co
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Actief systeem met DLCP
Juist, ik zie t. Mooie oplossing, ga ik proberen te onthoudends23man schreef:Zie startpost!
