Actief systeem met DLCP

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door ds23man »

Of er 100% getest wordt weet ik eigenlijk niet. Maar dat had in dit geval niet uitgemaakt, hij werkte een uur.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door ds23man »

Zat me net te bedenken dat de programmeur van Hypex ook de firmware voor de testapparatuur in de fabriek schrijft, dus is er een uitgebreide kwaliteitscontrole.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door cve »

ds23man schreef:
Of er 100% getest wordt weet ik eigenlijk niet. Maar dat had in dit geval niet uitgemaakt, hij werkte een uur.
Een uur, een minuut heeft hij gewerkt. Maar verder heb ik nooit problemen met Hypex ondervonden. Bij elk merk gaat er wel eens iets mis. Jammer, maar komt wel goed. Inmiddels contact met Hypex.

Co
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door cve »

Inmiddels nieuwe smps binnengekregen. Ingebouwd, aangesloten, aangezet en voila daar is licht. Weer een probleempje minder. :yeah: :yeah: :yeah:

Content
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door cve »

Zelf een kast bouwen is toch leuker dan al die modu-kasten. Maar moeilijk is het niet. Het is wel even werk maar het vordert nu gestaag. De houten zijpanelen nog beiden en lakken. En nog een bovenplaat maken natuurlijk.
De poten zijn deurstoppers van de bouwmarkt.
Achterpaneel heeft Kees voor mij gemaakt.

Co
Bijlagen
_DSF1993.jpg
_DSF1995.jpg
_DSF1996.jpg
_DSF1997.jpg
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door AatV »

Goed om te zien dat op de achterzijde de -wat ik dan maar noem- functionele groepen netjes omlijnd zijn.
Geeft een veel opgeruimder beeld.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door cve »

AatV schreef:
Goed om te zien dat op de achterzijde de -wat ik dan maar noem- functionele groepen netjes omlijnd zijn.
Geeft een veel opgeruimder beeld.

groet,
Aat
Ja, en al die schroefgaatjes ontbreken hier ook. Maakt het nog opgeruimder.

Co
MarcelvdG
Berichten: 1273
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 21:47
Locatie: Haarlem

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door MarcelvdG »

cve schreef:
ds23man schreef:
Of er 100% getest wordt weet ik eigenlijk niet. Maar dat had in dit geval niet uitgemaakt, hij werkte een uur.
Een uur, een minuut heeft hij gewerkt. Maar verder heb ik nooit problemen met Hypex ondervonden. Bij elk merk gaat er wel eens iets mis. Jammer, maar komt wel goed. Inmiddels contact met Hypex.

Co
Pacemakers laat men daarom eerst een week draaien in een oven van 125 graden voordat ze de laatste fabriekstest ondergaan en naar de klanten gestuurd worden. Als ze dat met Hypex-modules ook zouden doen, zou je van dit soort problemen af zijn, maar zouden de modules ook meteen een stuk duurder zijn.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door Henkjan »

cve schreef:
AatV schreef:
Goed om te zien dat op de achterzijde de -wat ik dan maar noem- functionele groepen netjes omlijnd zijn.
Geeft een veel opgeruimder beeld.

groet,
Aat
Ja, en al die schroefgaatjes ontbreken hier ook. Maakt het nog opgeruimder.

Co
Zekers. Hoe zet je nu t vast? Lijm? Of blind getapte gaatjes aan de binnenkant?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door ds23man »

Zie startpost!
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door cve »

Op de foto is nog net te zien dat het achterpaneel iets uitsteekt. In de zijpanelen zitten groeven waarin deze oversteek dan weer past. Maak er nog wel een plaatje van.

Co
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Actief systeem met DLCP

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Zie startpost!
Juist, ik zie t. Mooie oplossing, ga ik proberen te onthouden
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”