Ik ben Dennis,34 jaar uit kerkrade
Ik ben al een jaar of 14 in het bezit van een set ad12200 w4 woofers in kist,waarvan 1 al een hele tijd kraakt bij wat meer volume.Als je ze zo indrukt hoor je niks.
Nu is mijn vraag,valt dit te repareren?of is er iemand die er nog 1 of 2 te koop heeft?Ze zijn al wat ouder als dan dat ik dacht maar ze klinken zo goed dat ik er geen afstand van kan doen.Ik ben er best wel aan gehecht na al die jaren...
Of is er eventueel een goed alternatief voor dit setje?
Op internet is hier vrij weinig over te vinden,daarom probeer ik het eens hier.
