Philips ad 12200 w4 advies gevraagd

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Panklaar
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 mar 2018, 21:22

Philips ad 12200 w4 advies gevraagd

Bericht door Panklaar »

Hallo allemaal,
Ik ben Dennis,34 jaar uit kerkrade :yeah: ,

Ik ben al een jaar of 14 in het bezit van een set ad12200 w4 woofers in kist,waarvan 1 al een hele tijd kraakt bij wat meer volume.Als je ze zo indrukt hoor je niks.
Nu is mijn vraag,valt dit te repareren?of is er iemand die er nog 1 of 2 te koop heeft?Ze zijn al wat ouder als dan dat ik dacht maar ze klinken zo goed dat ik er geen afstand van kan doen.Ik ben er best wel aan gehecht na al die jaren...
Of is er eventueel een goed alternatief voor dit setje?
Op internet is hier vrij weinig over te vinden,daarom probeer ik het eens hier.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Philips ad 12200 w4 advies gevraagd

Bericht door VintageHarry »

Het zou een probleem met de litze kunnen zijn, het soepele draad dus wat de aansluitingen met de spoel verbindt. Maar het kan ook wel iets anders zijn, lastig te zeggen. Wat je eens kunt proberen is deze woofer losmaken uit de kast, 180 graden draaien en dan weer vastschroeven. Kost niks en soms helpt het. Aan een ander setje kan ik je helaas niet helpen.
RobbinM
Berichten: 125
Lid geworden op: do 22 feb 2018, 3:25

Re: Philips ad 12200 w4 advies gevraagd

Bericht door RobbinM »

.
Plaats reactie