Inderdaad heb ik daar een nieuwe voor nodig.ds23man schreef:Al een nieuw tipje voor je tinzuiger bestelt?
Farnell heeft ze in ieder geval. even HJ lief aankijken.
Moderator: Beheerdersteam
Inderdaad heb ik daar een nieuwe voor nodig.ds23man schreef:Al een nieuw tipje voor je tinzuiger bestelt?
Is op voorraad bij de service dienst, 26 euro ex.ds23man schreef:Dat was toen der tijd al een vage plug, ga je niet meer vinden ben ik bang.
Zat ik ook al aan te denken, maar ik wil wel het geheel zo origineel mogelijk houden.ds23man schreef:Als er plek voor is, een 5polige xlr in kleien.
Een halve kilo. Bang dat het van de tafel af rammelt ofzods23man schreef:1 ons? Ik koop mijn rollen altijd per halve kilo....![]()
Ook al een nieuw zijkniptangetje besteld?
Lekkerray5150 schreef:Doosje vers snoepgoed binnengekomen.![]()
Elcotjes....jpg
Eronder zit ook een rolletje van 1 ons soldeer, die zal wel aardig opgaan aan dit klusje.
Aardbevingsgebied.......Barry2001 schreef:Een halve kilo. Bang dat het van de tafel af rammelt ofzods23man schreef:1 ons? Ik koop mijn rollen altijd per halve kilo....![]()
Ook al een nieuw zijkniptangetje besteld?
https://www.eoo-bv.nl/soldeertin/746-hf3210-100.htmlBarry2001 schreef:Lekkerray5150 schreef:Doosje vers snoepgoed binnengekomen.![]()
Elcotjes....jpg
Eronder zit ook een rolletje van 1 ons soldeer, die zal wel aardig opgaan aan dit klusje.van ome Dick, wat ben je er voor kwijt?