Ruis in ucd400hxr

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief

Re: Ruis in ucd400hxr

Bericht door ds23man »

Je woont aardig dicht bij mij in de buurt ( Loppersum), kom maar eens langs met die gebakjes.
hansr

Bericht door hansr »

Lijkt me leuk.
ds23man
Ook commercieel actief

Bericht door ds23man »

pb
jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

hansr schreef:
Dat klopt voor nu inderdaad, daarom had ik de cinch ook doorverbonden naar het chassis, via die groen gele draden. Als dat aangesloten zit dan heb ik ook ruis
Je moet echt de - en massa draad direct allebei aan de massa van de cinch ingang verbinden. Als je dat doet zal je ruis meteen weg zijn.
ray5150

Bericht door ray5150 »

Wel raar dat de secundaire bedrading netjes gevlecht is, en de primaire los door de kast ligt te zwabberen.
Dat kan best wel iets netter worden afgewerkt. op zich is het best redelijk netjes ingebouwd.
hansr

Bericht door hansr »

Ik heb de - en massa direct aan het lipje zitten echter zijn het geïsoleerde connectors dus de kast is dan nog niet aangesloten. Daarom had ik de cinch doorverbonden met die groen gele draden naar een centraal punt in de kast. Als dit vast of los zit, maakt niet uit.

De primaire kant was netjes maar ik heb de voedingsprinten los gehad dus dit was een snelle knoei foto omdat ik het probleem eigenlijk wel op wil lossen.

Ik probeer binnenkort bij Ds23man langs te gaan, wellicht heeft hij een goede ingeving want ik (met beperkte kennis) zie het even niet meer.
Plaats reactie