Ik heb de Svetlana EL34 "Winged C" ook getest en vind die tot nu misschien het beste klinken, in elk geval beter dan de EL34EH met vooral strakkere bas. In vergelijking met de KT88 ben ik er nog niet uit: de KT88 geeft meer HiFi weer, wat dat ook mag zijn, is moeilijk te omschrijven.
Voor de bassen zou ik mogelijks de EL34 'Winged C" kiezen maaar voor het totaal beeld doet de KT88 zeker nog mee.
Ik ga er een tijdje vanaf blijven want op de duur weet ik het niet meer
Ik kan me beter even toespitsen op het chassis en de plaatsing van alle onderdelen.
Met mijn eerste idee ben ik niet helemaal tevreden, de breedte van de versterker ligt vast op 32cm: front- en achterplaat zijn al gemaakt.
De diepte baart me zorgen: mijn eerste tekening voorzag een diepte van 37,5cm wat al serieus is

. Ik stel nu vast dat dat wel eens heel krap kan worden met al die bedrading tussen het einde van de print en de UGT's en de voeding.
De hoogte boven de buizenprint is 5,5cm, het deel daar achter moet een hoogte hebben van minimum 16,5cm (alles zonder de voetjes).
Ik moet eens rustig bekijken of ik nog alternatieven heb, met behoud van een mooi en evenwichtig uitzicht.