Hoi Anne,
Die spanningen zijn niet te meten wel heb ik een paar plaatjes gemaakt met stroom weergave en logische waarden.
De schakeling reageert nog niet zoals het zou moeten, want start met de led aan, maar de schakeling kan wel aan en uit worden gezet, ik laat het hierbij voldoende geknutseld.
Groetjes,
Pim
schema's voor mooie en veilige schakelaars voor netspanning
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
