Toon je Plankjesversterker - Showcase
Moderator: Beheerdersteam
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Wat een leuke behuizing. Zou het ook goed doen voor een commercieel ontworpen versterker.
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Zou je denken? Doet wel een beetje denken aan Oost Berlijn, jaren '70. Nogal Retro, dat wel
Zou ik hem toch wit - rood/zwart geblokt maken.
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Dat is juist in de mode; een industrieel uiterlijk.Pjotr schreef:Zou je denken? Doet wel een beetje denken aan Oost Berlijn, jaren '70. Nogal Retro, dat wel![]()
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
3 weg scheidingsfilter inclusief MFB correctie lus, aan te sluiten op eindversterking naar keuze zoals bijvoorbeeld deze goedkope chinese klasse D modulen van nog geen tientje.
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Mooi geworden hoor
Grappig die buisvoeten met een lekbakje
Heb je die zo gekocht of zelf gemaakt?
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Zo hee, dat is een knap stukje werk geweest.
Ben benieuwd hoe de binnenkant eruitziet.
Ben benieuwd hoe de binnenkant eruitziet.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Mooie opzet met veel Bartola® en Coleman printjes
Ophanging alu profiel en zelfs trillingsdempers op de koelplaten?
Ophanging alu profiel en zelfs trillingsdempers op de koelplaten?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Ik vind 'm leuk... eindelijk weer eens een toonbare buizenversterker...
Kees
Kees
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
ik wilde de koelplaten elektrisch isoleren van de behuizing , de mica plaatjes zullen voldoende moeten zijn maar alles voor veiligheid.
er staat toch 250vdc op
De rubberen dempers had ik nog in mijn voorraad
er staat toch 250vdc op
De rubberen dempers had ik nog in mijn voorraad
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Die wifi van tegenwoordig !
Heb gek genoeg geen foto gemaakt van de volledig afgebouwde versie , als hij weer eens open gaat dan maak ik een foto !
Heb gek genoeg geen foto gemaakt van de volledig afgebouwde versie , als hij weer eens open gaat dan maak ik een foto !
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Hmmm, zou die profielen eerder goed aarden aan massa en van die ceramische isolatieplaatjes gebruiken (met pasta). Kosten niet zo veel en te koop bij Mouser: https://nl.mouser.com/ProductDetail/Aav ... msIWa4k%3d Werkt aanzienlijk makkelijker dan dat mica spul.
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Super strak gemaakt Martin! Een genot om naar dit soort zelfbouw projecten te kijken
!
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
De foto's die nu op mupload staan dan nu op dit forum zetten zou ook leuk zijn.
https://www.mupload.nl/img/0t3nvfj.jpeg
Dus niet die, maar deze constructie maar die de zaak integreert. Maakt het net even beter/lekkerder.
https://www.mupload.nl/img/0t3nvfj.jpeg
Dus niet die, maar deze constructie maar die de zaak integreert. Maakt het net even beter/lekkerder.
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Petje af, kan zo voor 40K in het schap. Wat een beauty.
