Hypex Fusion Plate amps
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Fusion Plate amps
Idd heel interessant. Zou ik dan toch nog eens........iets nieuws gaan bouwen.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Alleen weet je met Hypex nooit wanneer
Q3 en Q4 van 2017 zijn inmiddels allang verlopen.
-
Shutdown98
- Berichten: 228
- Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
- Locatie: Zutphen
Re: Hypex Fusion Plate amps
Kijk aan...
Ik ben er klaar voor
Komt er nog een voordelige groep actie?
Ik ben er klaar voor
Komt er nog een voordelige groep actie?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
hsmeets schreef:Interessant product.
Als iemand van Hypex mee leest:
#1) Op welke samplefreq loopt de DSP/ADUA1540 (96Khz?)
93750Hz
#2) de in de manual genoemde gain structure mogelijkheden, blijven daar dezelfde 'beperkingen' in zitten qua clipping in het digitale traject dat een 6db shelf + 3db overall volume gain voor bv een woofer neerkomt op het zelfde als een 9db shelf in een keer (even los van het effect op de helling). Wat is in de praktijk een best praxis maximale overall gain/boost?
Een 32/64 bit dsp kun je niet laten clippen met een 24bit signaal
#3) toslink input wordt ook via de SP/DIF doorgestuurd naar de slave? (neem aan van wel).
Ja
#4) Standby mode die alleen de analoge ingang monitort is 0,5watt, wat is het verbruik indien ook de digitale ingang bewaakt wordt?
#5) Gerelateerd aan #2: is de voltage gain van de verschillende Ncore modulen verschillend zodat ze bij fullscale digitale input alle drie maximaal uitgestuurd worden?
Re: Hypex Fusion Plate amps
Ik meld me alvast aan!Shutdown98 schreef:Komt er nog een voordelige groep actie?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Reken er maar niet op!FritsK schreef:Ik meld me alvast aan!Shutdown98 schreef:Komt er nog een voordelige groep actie?
Re: Hypex Fusion Plate amps
Vroegboekkorting 2e halve prijs.ds23man schreef:Reken er maar niet op!FritsK schreef:Ik meld me alvast aan!Shutdown98 schreef:Komt er nog een voordelige groep actie?
Re: Hypex Fusion Plate amps
Zou wel tof zijn dat ze, net als d-audio met hun C-1, de forumleden een mooie eenmalige aanbieding bieden. Als waardering voor ons geduld 
Re: Hypex Fusion Plate amps
Zeker. Hint...hint..kuiperik schreef:Zou wel tof zijn dat ze, net als d-audio met hun C-1, de forumleden een mooie eenmalige aanbieding bieden. Als waardering voor ons geduld
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Gezien de wachttijd op de DLCP hadden we geld toe moeten krijgen....
Wees nou eens blij dat er een nieuw product is wat ons op het lijf geschreven is. En dat voor zeer scherpe prijzen.
Wees nou eens blij dat er een nieuw product is wat ons op het lijf geschreven is. En dat voor zeer scherpe prijzen.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Op jouw lijf misschien...ds23man schreef:Gezien de wachttijd op de DLCP hadden we geld toe moeten krijgen....![]()
Wees nou eens blij dat er een nieuw product is wat ons op het lijf geschreven is. En dat voor zeer scherpe prijzen.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Heb je wel een punt. Ik kan hem fatsoenlijk kwijt, maar als je een klein monitortje wil aansturen ben je wel aardig de klos en ontkom je er niet aan om de versterkers in een separaat kastje te bouwen.Pjotr schreef:Gezien het wederom idiote formaat, lang en smal, meer voor stationsspeakers.
Maar ach..als je hem breder had gemaakt kon iemand hem niet in z'n stationsspeaker kwijt. Zo veel mensen, zoveel wensen. Iedereen tevreden stellen is lastig in deze wereld.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Dat heeft gewoon te maken met het formaat van de NC..Mp serie. Maar heb je wel eens gekeken naar de afmetingen van de oude range? De PSC2.400 was 33cm hoog en de FA502 38cm. Wat een drama die 5 cm, moet nog een speaker tegenkomen waar 2x 500watt in 4 ohm ingepompt kan worden waar deze module niet in past..... 
Re: Hypex Fusion Plate amps
Wat een flutmotivatie zeg. Nou die subs heb ik dus staan: Mijn gepimpte 8L microsubjes http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16412 Maar ook in mijn 25L sub gaat het 'm niet worden 
Re: Hypex Fusion Plate amps
Daar moet ik je toch gelijk in gevends23man schreef:Gezien de wachttijd op de DLCP hadden we geld toe moeten krijgen....![]()
Wees nou eens blij dat er een nieuw product is wat ons op het lijf geschreven is. En dat voor zeer scherpe prijzen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Toch wel grappig dat iedereen opeens bestaande projecten wil upgraden.......Pjotr schreef:Wat een flutmotivatie zeg. Nou die subs heb ik dus staan: Mijn gepimpte 8L microsubjes http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16412 Maar ook in mijn 25L sub gaat het 'm niet worden
Re: Hypex Fusion Plate amps
Wat heeft dat nou weer met upgraden te maken? Smoesjesds23man schreef:Toch wel grappig dat iedereen opeens bestaande projecten wil upgraden.......Pjotr schreef:Wat een flutmotivatie zeg. Nou die subs heb ik dus staan: Mijn gepimpte 8L microsubjes http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16412 Maar ook in mijn 25L sub gaat het 'm niet worden
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Hypex Fusion Plate amps
Je hebt gelijk peter.Pjotr schreef:Wat heeft dat nou weer met upgraden te maken? Smoesjesds23man schreef:Toch wel grappig dat iedereen opeens bestaande projecten wil upgraden.......Pjotr schreef:Wat een flutmotivatie zeg. Nou die subs heb ik dus staan: Mijn gepimpte 8L microsubjes http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16412 Maar ook in mijn 25L sub gaat het 'm niet worden
Hypex is misschien zo heilig dat een antwoord met ''helaas'' of ''jammer genoeg'' heeft hypex daar niet voor gekozen er misschien niet in zit.
Verder zijn de prijzen voor wat je krijgt erg goed, erg mooie dsp-versterkers.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Dat is het 'm nou juist. Vond ik ook al met de AS2.100. En juist met een klein gesloten subje komt DSP + ruim vermogen goed van pasbas focal m180 schreef:Verder zijn de prijzen voor wat je krijgt erg goed, erg mooie dsp-versterkers.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
De kleinste sub plate is 28cm hoog, dat is kleiner dan een A4tje. Lijkt me toch wel dat je daar een klein subje mee kan bouwen.
- hans_b
- Ook commercieel actief
- Berichten: 156
- Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Hypex Fusion Plate amps
Ik heb de hele serie Fysion Amps vandaag kunnen zien/bewonderen. Zien er erg mooi uit. De 500watt versies hebben een ventilator en koelbaan.
Ik ben heel benieuwd hoe ze klinken.
Ik ben heel benieuwd hoe ze klinken.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Niks nieuwshans_b schreef:De 500watt versies hebben een ventilator en koelbaan.
