Als u wilt, graag. C1 even CA-en.dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik ben er ook, 's ochtends.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Prima!Barry2001 schreef:Als u wilt, graag. C1 even CA-en.dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Tnx!dre schreef:Prima!Barry2001 schreef:Als u wilt, graag. C1 even CA-en.dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
Bertor ook tot morgen.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Tja, vroeger ..., toen had je nog Hope, Jobs en Cash!Pjotr schreef:Zuinig op zijn dan, dat is nog eentje uit de goeie tijd met die top vertegenwoordiger toen. Hoe heet ie ook al weer? Oh ja, ene Jobs. Van computers wist ie zelf niet zo veel, wel wat te verkopen was.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Apparatuur staat in de hal.... net nog even de filters in de boxen gebatst ipv los erbovenop. Nu nog even een plaatje en dan horizontaal. Tot morgen!
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
There's 129 miles to Hengelo, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark out, and we're wearing sunglasses: Hit it!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Een uurtje vertraagd 
Nu dre ophalen en dan door naar Hengelo
@Aad: Ik heb mijn paraplu opgestoken.
Nu dre ophalen en dan door naar Hengelo
@Aad: Ik heb mijn paraplu opgestoken.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Is er nog ruimte voor een Brabander? ik wilde al jaren komen luisteren en heb vandaag pas de gelegenheid....
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
We wachten op je
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
nou, waar blijf je?Wowly schreef:Is er nog ruimte voor een Brabander? ik wilde al jaren komen luisteren en heb vandaag pas de gelegenheid....
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Iedereen veel plezier, en een prettige dag gewenst.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Best lekker met een Chinese ESS 9038 DAC-je en een Chinese Amanero van Paul, wie dat ook mag zijn,
Duidelijk anders dan de Merging NaDac van Daudio, maar wel mooi, in afwachting van?
Duidelijk anders dan de Merging NaDac van Daudio, maar wel mooi, in afwachting van?
Laatst gewijzigd door hannesie op za 03 feb 2018, 21:54, 2 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Was gezellig heren! Daudio C1 klonk erg goed, niet dat ik daaraan twijfelde, maar de weergave overtrof mijn verwachtingen, een compliment zeer zeker waard!
-
audiovorden
- Berichten: 10
- Lid geworden op: do 18 jan 2018, 11:00
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Leuke middag gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik op de luisterdag was. Ongedwongen sfeer en leuke locatie. Meeste tijd in de luisterkamer van Daudio doorgebracht. Daar klonk muziek en leuke interactie met toehoorders. O.a mogelijkheid om je eigen meegenomen eindversterker aan te sluiten op de C1 speakers. Daaruit bleek dat deze speakers geen alleseters zijn.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
ook voor mij de eerste keer, zeer leuke sfeer en mooie muziek
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik kom er net achter dat ik geen kaartlezer heb en ook geen snoertje om de camera leeg te plukken
Heren het was weer een genoegen om jullie allemaal weer in levende lijve en blakende gezondheid te ontmoeten
Barry, je hebt ons weer getrakteerd op een prachtige dag met genoeg te luisteren, voelen en kijken voor iedereen
Ik heb lekker een hamburgertje bij de Straatburger gegeten en daarna in bijna 3u ff naar huis, autotje afgetankt, uitgeladen en nu zit ik te genieten van een herfstbokje

Heren het was weer een genoegen om jullie allemaal weer in levende lijve en blakende gezondheid te ontmoeten
Barry, je hebt ons weer getrakteerd op een prachtige dag met genoeg te luisteren, voelen en kijken voor iedereen
Ik heb lekker een hamburgertje bij de Straatburger gegeten en daarna in bijna 3u ff naar huis, autotje afgetankt, uitgeladen en nu zit ik te genieten van een herfstbokje
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ook voor mij was zo'n luisterdag een nieuwe ervaring. Geprobeerd in de paar uur dat ik er was bij alle demo's een tijdje aanwezig te zijn. Met name de Daudio creatie vond ik erg goed, maar ook verder was duidelijk dat de zelfbouw hier op serieus hoog niveau zit.
Barry, bedankt voor de organisatie! Het zal zeker niet mijn laatste bezoek aan dit evenement zijn.
Barry, bedankt voor de organisatie! Het zal zeker niet mijn laatste bezoek aan dit evenement zijn.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Dat is dan wederzijds.Shadow schreef:Ik kom er net achter dat ik geen kaartlezer heb en ook geen snoertje om de camera leeg te plukken![]()
Heren het was weer een genoegen om jullie allemaal weer in levende lijve en blakende gezondheid te ontmoeten![]()
Barry, je hebt ons weer getrakteerd op een prachtige dag met genoeg te luisteren, voelen en kijken voor iedereen![]()
Ik heb lekker een hamburgertje bij de Straatburger gegeten en daarna in bijna 3u ff naar huis, autotje afgetankt, uitgeladen en nu zit ik te genieten van een herfstbokje![]()
![]()
![]()
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Het was zeker een leuke dag. Veel bekenden gezien, maar ook veel onbekenden.
Nog even met een flinke groep gegeten en lekker naar huis gereden.
Mijn breedbandertjes stelden bij de meting nogal teleur, bij het thuis luisteren gelukkig niet. Eens kijken of ik het meten ook onder de knie kan krijgen. Genoeg ideeën opgedaan.
Ik was onder de indruk van de open baffle van DAudio en ook de nieuwe speaker van Rumoh. Die AMT blijft toch wel een heerlijke tweeter.
Nog even met een flinke groep gegeten en lekker naar huis gereden.
Mijn breedbandertjes stelden bij de meting nogal teleur, bij het thuis luisteren gelukkig niet. Eens kijken of ik het meten ook onder de knie kan krijgen. Genoeg ideeën opgedaan.
Ik was onder de indruk van de open baffle van DAudio en ook de nieuwe speaker van Rumoh. Die AMT blijft toch wel een heerlijke tweeter.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
We hebben nog een stel Daudio 2x250W versterkers op voorraad. Wat er in zit zijn 2 stuks 250W OEM low profile modules, voorzien van een door ons ontwikkelde stuurtrap met discrete voeding.audiovorden schreef:Leuke middag gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik op de luisterdag was. Ongedwongen sfeer en leuke locatie. Meeste tijd in de luisterkamer van Daudio doorgebracht. Daar klonk muziek en leuke interactie met toehoorders. O.a mogelijkheid om je eigen meegenomen eindversterker aan te sluiten op de C1 speakers. Daaruit bleek dat deze speakers geen alleseters zijn.
Die versterkers staan stof te happen omdat we op ncore overgegaan zijn, want telkens als we onze commerciële speakers verkopen willen mensen daar de dure N1000 versterkers bij. Maar de Daudio 250W amps zouden ook zeer geschikt zijn om met de C1 te combineren. Tijdens de X-fi 2016 hadden we deze ook op de C-1 spelen en dat ging erg goed.
Als hier belangstelling voor is dan kunnen we ze voor een schappelijke prijs aanbieden.
Het was trouwens een heel leuke dag, Barry dank voor de organisatie!
Het gesjouw en de verre reis loonde de moeite. Veel leuke interactie met de hobbyisten gehad!
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Het was een leuke en inspirerende dag. Minder druk dan ik gewend was in Hengelo maar juist daarom misschien ook wat relaxter. Veel oude bekende gesproken en een aantal nieuwe mensen ontmoet. Leuk was om te zien hoe Jerry met stroomsturing van luidsprekers bezig is. Iets waar ik zelf 20 jaar geleden druk mee aan de slag ben geweest. Het "diner" met hamburgers en varkens-spiesjes na afloop was een gezellige en mooie afsluiting van een wederom zeer geslaagde ZBA dag. Bedankt Barry voor het faciliteren van dit alles.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Ik was er maar even, en heb daarom lang niet alles kunnen zien/horen en niet iedereen kunnen spreken, maar ondanks dat was het de rit weer dubbel en dwars waard. Bedankt Barry en je team voor weer een geslaagde luisterdag. op naar volgend jaar.
@Joris: die koffie en koek hou je tegoed
@Joris: die koffie en koek hou je tegoed
