7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

dre schreef:
Moest ik nog een CA amp meenemen?
Als u wilt, graag. C1 even CA-en.
Gebruikersavatar
bertor
Berichten: 1368
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door bertor »

Ik ben er ook, 's ochtends.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door dre »

Barry2001 schreef:
dre schreef:
Moest ik nog een CA amp meenemen?
Als u wilt, graag. C1 even CA-en.
Prima!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Barry2001 »

dre schreef:
Barry2001 schreef:
dre schreef:
Moest ik nog een CA amp meenemen?
Als u wilt, graag. C1 even CA-en.
Prima!
Tnx!

Bertor ook tot morgen.
Jerry
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 10 nov 2017, 14:50
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Jerry »

Pjotr schreef:
Zuinig op zijn dan, dat is nog eentje uit de goeie tijd met die top vertegenwoordiger toen. Hoe heet ie ook al weer? Oh ja, ene Jobs. Van computers wist ie zelf niet zo veel, wel wat te verkopen was.
Tja, vroeger ..., toen had je nog Hope, Jobs en Cash!
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door RobertD »

Apparatuur staat in de hal.... net nog even de filters in de boxen gebatst ipv los erbovenop. Nu nog even een plaatje en dan horizontaal. Tot morgen!
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door FR_Aad »

There's 129 miles to Hengelo, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark out, and we're wearing sunglasses: Hit it!
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door pappaleo »

Een uurtje vertraagd :shock:
Nu dre ophalen en dan door naar Hengelo

@Aad: Ik heb mijn paraplu opgestoken. 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Wowly »

Is er nog ruimte voor een Brabander? ik wilde al jaren komen luisteren en heb vandaag pas de gelegenheid....
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door FR_Aad »

We wachten op je
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Henkjan »

Wowly schreef:
Is er nog ruimte voor een Brabander? ik wilde al jaren komen luisteren en heb vandaag pas de gelegenheid....
nou, waar blijf je?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door ds23man »

:foto:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Henkjan »

_20180203_120008.JPG
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door ray5150 »

Iedereen veel plezier, en een prettige dag gewenst.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door hannesie »

Best lekker met een Chinese ESS 9038 DAC-je en een Chinese Amanero van Paul, wie dat ook mag zijn,
Duidelijk anders dan de Merging NaDac van Daudio, maar wel mooi, in afwachting van?
3-2.jpg
Laatst gewijzigd door hannesie op za 03 feb 2018, 21:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door SSassen »

Was gezellig heren! Daudio C1 klonk erg goed, niet dat ik daaraan twijfelde, maar de weergave overtrof mijn verwachtingen, een compliment zeer zeker waard!
audiovorden
Berichten: 10
Lid geworden op: do 18 jan 2018, 11:00

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door audiovorden »

Leuke middag gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik op de luisterdag was. Ongedwongen sfeer en leuke locatie. Meeste tijd in de luisterkamer van Daudio doorgebracht. Daar klonk muziek en leuke interactie met toehoorders. O.a mogelijkheid om je eigen meegenomen eindversterker aan te sluiten op de C1 speakers. Daaruit bleek dat deze speakers geen alleseters zijn.
dirmae
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 16 feb 2015, 16:07

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door dirmae »

ook voor mij de eerste keer, zeer leuke sfeer en mooie muziek
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Shadow »

Ik kom er net achter dat ik geen kaartlezer heb en ook geen snoertje om de camera leeg te plukken :think:
Heren het was weer een genoegen om jullie allemaal weer in levende lijve en blakende gezondheid te ontmoeten :goeie:
Barry, je hebt ons weer getrakteerd op een prachtige dag met genoeg te luisteren, voelen en kijken voor iedereen :goedzo:
Ik heb lekker een hamburgertje bij de Straatburger gegeten en daarna in bijna 3u ff naar huis, autotje afgetankt, uitgeladen en nu zit ik te genieten van een herfstbokje :wink:
:beer: :beer: :beer:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door VintageHarry »

Ook voor mij was zo'n luisterdag een nieuwe ervaring. Geprobeerd in de paar uur dat ik er was bij alle demo's een tijdje aanwezig te zijn. Met name de Daudio creatie vond ik erg goed, maar ook verder was duidelijk dat de zelfbouw hier op serieus hoog niveau zit.
Barry, bedankt voor de organisatie! Het zal zeker niet mijn laatste bezoek aan dit evenement zijn.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door hannesie »

Shadow schreef:
Ik kom er net achter dat ik geen kaartlezer heb en ook geen snoertje om de camera leeg te plukken :think:
Heren het was weer een genoegen om jullie allemaal weer in levende lijve en blakende gezondheid te ontmoeten :goeie:
Barry, je hebt ons weer getrakteerd op een prachtige dag met genoeg te luisteren, voelen en kijken voor iedereen :goedzo:
Ik heb lekker een hamburgertje bij de Straatburger gegeten en daarna in bijna 3u ff naar huis, autotje afgetankt, uitgeladen en nu zit ik te genieten van een herfstbokje :wink:
:beer: :beer: :beer:
Dat is dan wederzijds. :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door RobertD »

Het was zeker een leuke dag. Veel bekenden gezien, maar ook veel onbekenden.
Nog even met een flinke groep gegeten en lekker naar huis gereden.
Mijn breedbandertjes stelden bij de meting nogal teleur, bij het thuis luisteren gelukkig niet. Eens kijken of ik het meten ook onder de knie kan krijgen. Genoeg ideeën opgedaan.
Ik was onder de indruk van de open baffle van DAudio en ook de nieuwe speaker van Rumoh. Die AMT blijft toch wel een heerlijke tweeter.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door jeroen_d »

audiovorden schreef:
Leuke middag gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik op de luisterdag was. Ongedwongen sfeer en leuke locatie. Meeste tijd in de luisterkamer van Daudio doorgebracht. Daar klonk muziek en leuke interactie met toehoorders. O.a mogelijkheid om je eigen meegenomen eindversterker aan te sluiten op de C1 speakers. Daaruit bleek dat deze speakers geen alleseters zijn.
We hebben nog een stel Daudio 2x250W versterkers op voorraad. Wat er in zit zijn 2 stuks 250W OEM low profile modules, voorzien van een door ons ontwikkelde stuurtrap met discrete voeding.
Die versterkers staan stof te happen omdat we op ncore overgegaan zijn, want telkens als we onze commerciële speakers verkopen willen mensen daar de dure N1000 versterkers bij. Maar de Daudio 250W amps zouden ook zeer geschikt zijn om met de C1 te combineren. Tijdens de X-fi 2016 hadden we deze ook op de C-1 spelen en dat ging erg goed.

Als hier belangstelling voor is dan kunnen we ze voor een schappelijke prijs aanbieden.

Het was trouwens een heel leuke dag, Barry dank voor de organisatie!
Het gesjouw en de verre reis loonde de moeite. Veel leuke interactie met de hobbyisten gehad!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Pjotr »

Het was een leuke en inspirerende dag. Minder druk dan ik gewend was in Hengelo maar juist daarom misschien ook wat relaxter. Veel oude bekende gesproken en een aantal nieuwe mensen ontmoet. Leuk was om te zien hoe Jerry met stroomsturing van luidsprekers bezig is. Iets waar ik zelf 20 jaar geleden druk mee aan de slag ben geweest. Het "diner" met hamburgers en varkens-spiesjes na afloop was een gezellige en mooie afsluiting van een wederom zeer geslaagde ZBA dag. Bedankt Barry voor het faciliteren van dit alles.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018

Bericht door Henkjan »

Ik was er maar even, en heb daarom lang niet alles kunnen zien/horen en niet iedereen kunnen spreken, maar ondanks dat was het de rit weer dubbel en dwars waard. Bedankt Barry en je team voor weer een geslaagde luisterdag. op naar volgend jaar.

@Joris: die koffie en koek hou je tegoed :bakkie:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”