Heb je het nou over zo'n bobbeltje op 4 wielen?pappaleo schreef:Ja joh, veel relaxter rijden dan zo'n nerveuze Italiaanse renpaardenstal.dre schreef:huh?
7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Dit ging toch over een luisterdag? 
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Klopt helemaal. Maareh, wie begint er nou op te scheppen over zijn Clio'tje? Voegt dat iets toe aan ons aller luistergenot die dag danpappaleo schreef:Dit ging toch over een luisterdag?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Het was een antwoord op Barry die een opmerking maakte over de extra downforce voor de Alfa.
En het was eerder nederigheid dan opschepperij.
En het was eerder nederigheid dan opschepperij.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
ik heb een topic voor carpool en transport geopend:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=26047
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=26047
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Barry, de klasse A mosfet hoofdtelefoonversterker komt ook mee, heb hem werkend 
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7&start=32
Als iemand met z'n eigen hoofdtelefoon wil proberen, geen probleem.
Houd er wel rekening mee dat er op dit moment alleen een 3.5mm aansluiting op zit.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7&start=32
Als iemand met z'n eigen hoofdtelefoon wil proberen, geen probleem.
Houd er wel rekening mee dat er op dit moment alleen een 3.5mm aansluiting op zit.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Als alles meezit kom ik wel even buurten.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moet ik je ophalen?hannesie schreef:Als alles meezit kom ik wel even buurten.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
PB.FR_Aad schreef:Moet ik je ophalen?hannesie schreef:Als alles meezit kom ik wel even buurten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
@sevenup: Ah kijk, mooi! ik zet 'm op de lijst, zoeken we er een mooi plekje voor zaterdag.
@hannesie: Je hoor eigenlijk wel bij het meubilair zo langzamerhand, gaaf dat je er bij kunt zijn
@hannesie: Je hoor eigenlijk wel bij het meubilair zo langzamerhand, gaaf dat je er bij kunt zijn
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Helaas....de nieuwe macs hebben echt geen optische uitgaat meer icm de 3.5 mm. Read it and weep: https://www.macworld.com/article/320589 ... -macs.htmlJerry schreef:Hi Stefan,satefan schreef:Is het mogelijk dat ik de monitoren in de ochtend demonstreer? Ik ga wellicht in de middag nog ergens anders heen.
Ik moet ook nog even uitdokteren wat ik als bron ga gebruiken, mijn oude mac heeft de geest gegeven en mn nieuwe blijkt geen optische uitgang te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stefan
We gaan we elkaar weer tegenkomen...
Maar even het punt dat ik wil maken. Het kan bijna niet waar zijn dat je Mac geen optische uitgang heeft. De optische uitgang zit bij mijn weten altijd (verstopt) in de hoofdtelefoonuitgang (3.5-mm DIGITAL/analog headphone jack). En als je het zeker wil weten moet je aangeven welk type/model je hebt, kan ik het voor je nagaan...
En, tot snel...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Beste mensen, heb een poging gedaan een programma te maken. Staat op de eerste pagina, 3e post. Let op, het is een voorstel, en bedoelt als guideline voor de dag. Komt allemaal niet zo nauw, wat korter, wat langer, boeit allemaal niet zo
Als ik iets of iemand ben vergeten, als je graag op een andere tijd wil, andere kamer, laat maar horen.
Als ik iets of iemand ben vergeten, als je graag op een andere tijd wil, andere kamer, laat maar horen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Barry, ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook een set ESL's komen maar dat zie ik nergens terug?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Nee, geen ESL aanmelding helaas, misschien door deze opmerking op het verkeerde been gezet. Wim heeft in de 2 voorgaande edities zijn zelfbouw ESL's gedemonstreerd (klonken er overtuigd trouwens), maar komt nu met de minimonitor.Barry2001 schreef:Heb nog 2 aanmeldingen binnen gekregen, 1 voor de luidspreker meet workshop; Wim de electrostatenman van vorige edities, ls3/5a minimonitor. Al lang in bezit, veel aan getweaked, alles op gehoor nooit aan gemeten, gaat nu gebeuren![]()
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Owwww... Bummer
Maar misschien wel zo goed om mijn bouwdriften wat te beperken...
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Hoi Barry,
Ik zag mij niet op de lijst staan. Ik kom wel, maar neem niks mee
Groetjes
Joris
Ik zag mij niet op de lijst staan. Ik kom wel, maar neem niks mee
Groetjes
Joris
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Dan zet ik je er toch bij Joris, leuk dat je langskomt 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Wim heeft wel geprobeerd het ESL virus aan te wakkeren na de demo's: viewtopic.php?f=3&t=23439&hilit=eslLeeuwarden schreef:Owwww... BummerMaar misschien wel zo goed om mijn bouwdriften wat te beperken...
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Moet even kijken met de familiare planning as weekend (verjaardagen), maar in principe ben ik ook present.
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Een heel kleine nuancering c.q. aanpassing: half uur luisteren, uurtje toelichting, en dan weer een half uur luisteren naar verzoeknummers…Barry2001 schreef:Beste mensen, heb een poging gedaan een programma te maken. Staat op de eerste pagina, 3e post. Let op, het is een voorstel, en bedoelt als guideline voor de dag. Komt allemaal niet zo nauw, wat korter, wat langer, boeit allemaal niet zo![]()
Als ik iets of iemand ben vergeten, als je graag op een andere tijd wil, andere kamer, laat maar horen.
Tot zaterdag!
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Bizar!satefan schreef:Helaas....de nieuwe macs hebben echt geen optische uitgaat meer icm de 3.5 mm. Read it and weep: https://www.macworld.com/article/320589 ... -macs.htmlJerry schreef:Hi Stefan,satefan schreef:Is het mogelijk dat ik de monitoren in de ochtend demonstreer? Ik ga wellicht in de middag nog ergens anders heen.
Ik moet ook nog even uitdokteren wat ik als bron ga gebruiken, mijn oude mac heeft de geest gegeven en mn nieuwe blijkt geen optische uitgang te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stefan
We gaan we elkaar weer tegenkomen...
Maar even het punt dat ik wil maken. Het kan bijna niet waar zijn dat je Mac geen optische uitgang heeft. De optische uitgang zit bij mijn weten altijd (verstopt) in de hoofdtelefoonuitgang (3.5-mm DIGITAL/analog headphone jack). En als je het zeker wil weten moet je aangeven welk type/model je hebt, kan ik het voor je nagaan...
En, tot snel...
Mogelijk is de gedachte achter het verdwijnen dat de lagere resoluties en de lager aantal kanalen draadloos kunnen en de hogere via USB en AVB (ethernet).
Dank voor de link, en tot zaterdag.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
molekuul schreef:Ik kom wel, maar neem niks mee....
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
BlijkbaarHenkjan schreef:molekuul schreef:Ik kom wel, maar neem niks mee....wel toch?
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Denk je? Volgens mij hebben ze geen enkel idee meer daar bij Apple en doen ze maar wat. Net als in de jaren '90.Jerry schreef:Bizar!
Mogelijk is de gedachte achter het verdwijnen dat de lagere resoluties en de lager aantal kanalen draadloos kunnen en de hogere via USB en AVB (ethernet).
Dank voor de link, en tot zaterdag.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 7e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2018
Waardeloos spul dat Appel gedoe...
