Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Samurai
Berichten: 69
Lid geworden op: di 03 jan 2017, 21:36

Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door Samurai »

Kan iemand mij vertellen waar dit goed voor is? (anders dan dat het je houten vloer bekrast en 3.449 euro overprijsd is)
https://www.ebay.nl/itm/Kharma-Enigma-S ... SwAaJZ-vgi
https://www.ebay.nl/itm/Zensati-Angel-M ... SwBt5ZHVFG

Wat voor soort mensen kopen deze producten? :rofl: :boos:
Wat voor een "audiofiel" ben je als je dit koopt? :-({|= ](*,)

3,499 euro, afgeprijsd van 8.670 euro
Afbeelding

3.699,00 afgeprijsd van 6.100 euro
Afbeelding
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Hay buurman, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door pappaleo »

Ja, laten we de grasmaaierkabel discussie weer eens oprakelen. Gezellig. Ik pak vast een biertje.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door Pjotr »

Sommigen snappen gewoon niet dat er 2 soorten bestedingspatronen zijn: Normaal leven met een normaal inkomen: 1x - 2x Jan Modaal. En mensen die per dag, of zelfs per uur, een Jan Modaal maandsalaris binnen harken. Het is gewoon een kwestie van schaal.

(P.s. De 3e levenswijze, moeten rondkomen van een bijstandsfooi, heb ik even buiten beschouwing gelaten.)
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door audiomanics »

Of zoals mevrouw Trump niet begreep dat 99 op een artikel in de supermarkt niet minder dan een dollar was.. ze had er ook gewoon 99 dollar voor betaald..
Maar ik wil voor die prijs best een snoertje maken hoor...
Kees
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door SARK »

Jippie ..... it's popcorn time again!
Bijlagen
giphy.gif
giphy.gif (691.19 KiB) 818 keer bekeken
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door ds23man »

Popcorn als ontbijt? :-& :-& :-& :-&
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door SARK »

Och, ik krijg toch geen hap door m'n keel met die helm op m'n knar :mrgreen:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door RobertD »

SARK schreef:
Jippie ..... it's popcorn time again!
:lol: :lol: :lol: :lagge: :lagge:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door Pjotr »

SARK schreef:
Jippie ..... it's popcorn time again!
Wel met verse komen hè :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door ray5150 »

Gaap. Wat een saai onderwerp voor een topic.
Er zijn ook auto's die een half miljoen euro kosten.
Daar maak ik me ook niet druk over :relax:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door dre »

Slotje maar? :roll:
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door toetertje »

Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door dre »

Ik ook,maar altijd dezelfde reacties van dezelfde figuren maken het voor mij waardeloos.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door FR_Aad »

toetertje schreef:
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.

Psies, want met een auto van een half miljoen ga je ook niet bij een wittepomp tanken. :mrgreen:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door FR_Aad »

Kom op Dre, beetje positiever!!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door Pjotr »

dre schreef:
Ik ook,maar altijd dezelfde reacties van dezelfde figuren maken het voor mij waardeloos.
+1
droste-effect-blog-post-header_1024x1024.jpg



:lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door dre »

FR_Aad schreef:
Kom op Dre, beetje positiever!!
Dat begint hier onmogelijk te worden.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door FR_Aad »

Ben je gek. Alleen moeten niet beide kampen de waarheid claimen.
Jij gunt de anderen hun gelijk en zij jou de jouwe.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door Pjotr »

Of jij gunt de anderen jouw gelijk en zij jou het hunne. Uiteindelijk heeft alles maar 1 kant:
Ring mobius sincerity-800x800.jpg
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door pappaleo »

Er is nog niemand die zijn gelijk heeft opgeëist. Er is alleen nog maar popcorn en bier gepakt.

Om de discussie aan te zien, die al afgebrand wordt voor ie begonnen is. :(

Ik wilde alleen maar toeschouwer zijn , aan de discussie zelf ga ik niet deelnemen.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door AatV »

Pjotr schreef:
Of jij gunt de anderen jouw gelijk en zij jou het hunne. Uiteindelijk heeft alles maar 1 kant:

Ring mobius sincerity-800x800.jpg
Maar het heeft wel een dimensie meer nodig om te kunnen bestaan.... :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door ray5150 »

FR_Aad schreef:
toetertje schreef:
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.

Psies, want met een auto van een half miljoen ga je ook niet bij een wittepomp tanken. :mrgreen:
Ik zie het al voor me, dat je met je Ferrari bij de Kwikfit komt voor 4 nieuwe huismerkbandjes. :lol:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door SSassen »

Tja, alsof die laatste paar meters in je huiskamer het verschil gaan maken na tig kilometers kabel van de goedkoopste aanbieder. Sommige mensen hebben echt een IQ niet groter dan hun schoenmaat.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door Walt »

En sommige mensen blijkbaar het gehoor van een stoeptegel...

:rofl: :rofl: :rofl:

Nee even serieus, ik hoor de invloed van dit soort zaken dus wel! Me is one happy camper: dit opent de weg naar hi end nirvana!

Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op za 20 jan 2018, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Bericht door AatV »

SSassen schreef:
Tja, alsof die laatste paar meters in je huiskamer het verschil gaan maken na tig kilometers kabel van de goedkoopste aanbieder. Sommige mensen hebben echt een IQ niet groter dan hun schoenmaat.
Vrees dat ik overal buiten val met een Koreaanse schoenmaat van 270... :mrgreen:

groet,
Aat
Gesloten