Sommigen snappen gewoon niet dat er 2 soorten bestedingspatronen zijn: Normaal leven met een normaal inkomen: 1x - 2x Jan Modaal. En mensen die per dag, of zelfs per uur, een Jan Modaal maandsalaris binnen harken. Het is gewoon een kwestie van schaal.
(P.s. De 3e levenswijze, moeten rondkomen van een bijstandsfooi, heb ik even buiten beschouwing gelaten.)
Of zoals mevrouw Trump niet begreep dat 99 op een artikel in de supermarkt niet minder dan een dollar was.. ze had er ook gewoon 99 dollar voor betaald..
Maar ik wil voor die prijs best een snoertje maken hoor...
Kees
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.
Psies, want met een auto van een half miljoen ga je ook niet bij een wittepomp tanken.
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.
Psies, want met een auto van een half miljoen ga je ook niet bij een wittepomp tanken.
Ik zie het al voor me, dat je met je Ferrari bij de Kwikfit komt voor 4 nieuwe huismerkbandjes.
Tja, alsof die laatste paar meters in je huiskamer het verschil gaan maken na tig kilometers kabel van de goedkoopste aanbieder. Sommige mensen hebben echt een IQ niet groter dan hun schoenmaat.
Tja, alsof die laatste paar meters in je huiskamer het verschil gaan maken na tig kilometers kabel van de goedkoopste aanbieder. Sommige mensen hebben echt een IQ niet groter dan hun schoenmaat.
Vrees dat ik overal buiten val met een Koreaanse schoenmaat van 270...