Project Eton 11.2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project Eton 11.2
De print in combinatie met de knuisje versterkers is idd ietwat instelbaar.
Het laag staat momenteel maximaal open. Volgens mij is het zo' linkwitz reiley print al een poosje geleden dat ik die gemaakt heb.
Hoe dat verder te boosten moet ik weer in de materie duiken. Nou staat dat al wel een poosje op de planning aangezien deze print heel krap opgebouwd is en ik hem eigenlijk nog eens wil vervangen.
Kwa laag klinkt het echt goed momenteel hoor (althans vind ik) maar heb wel es het idee dat ik her en der echt laag nog een beetje wat mis.
verder was er nog iets anders maar denk dat dat aan mijn kamer ligt en niet zo zeer aan de speakers. Draaide van de week een lekker stukkie muziek en dat klonk allemaal echt lekker. Maar alleen bij sultans of swing had ik zo iets van die baslijn is storend en dan ook enkel een paar noten in de de baslijn. Zal denk ik iets met die plaatsing in de hoek van doen hebben of de woonkamer an sich.
Het laag staat momenteel maximaal open. Volgens mij is het zo' linkwitz reiley print al een poosje geleden dat ik die gemaakt heb.
Hoe dat verder te boosten moet ik weer in de materie duiken. Nou staat dat al wel een poosje op de planning aangezien deze print heel krap opgebouwd is en ik hem eigenlijk nog eens wil vervangen.
Kwa laag klinkt het echt goed momenteel hoor (althans vind ik) maar heb wel es het idee dat ik her en der echt laag nog een beetje wat mis.
verder was er nog iets anders maar denk dat dat aan mijn kamer ligt en niet zo zeer aan de speakers. Draaide van de week een lekker stukkie muziek en dat klonk allemaal echt lekker. Maar alleen bij sultans of swing had ik zo iets van die baslijn is storend en dan ook enkel een paar noten in de de baslijn. Zal denk ik iets met die plaatsing in de hoek van doen hebben of de woonkamer an sich.
Re: Project Eton 11.2
Voor het laag actief wat meer 'swing' te geven is het misschien verstandig daar wat meer sap achter te zetten? 
Re: Project Eton 11.2
knuisje geen power genoeg?
Heb eigenlijk nooit echt het idee gehad dat die oempf te kort kwamen met deze drivers.
nou hebben die dingen wel een rendement van 91db....
Heb eigenlijk nooit echt het idee gehad dat die oempf te kort kwamen met deze drivers.
nou hebben die dingen wel een rendement van 91db....
Re: Project Eton 11.2
binnenkort nog weer een dag in beetsterzwaag? 
Misschien gewoon eens in de auto gooien tegen die tijd en mee daar heen brengen.
Misschien gewoon eens in de auto gooien tegen die tijd en mee daar heen brengen.
Re: Project Eton 11.2
Voor zo'n grote woofer is het inderdaad magertjes.hrscharft schreef:knuisje geen power genoeg?
Heb eigenlijk nooit echt het idee gehad dat die oempf te kort kwamen met deze drivers.
nou hebben die dingen wel een rendement van 91db....
100w/8 ohm zou ik zelf al minimaal vinden.
Re: Project Eton 11.2
Hengeloooo 3 februari?hrscharft schreef:binnenkort nog weer een dag in beetsterzwaag?
Misschien gewoon eens in de auto gooien tegen die tijd en mee daar heen brengen.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project Eton 11.2
Ver is relatief. Sommige forumleden vinden dat ik ver weg woon. Zelfs verder dan Delft (hetgeen voor jou uiteraard niet het geval is)

- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project Eton 11.2
Overigens hoef je bij die grotere afstand alleen maar verder te rijden. Het aantal malen dat je speakers moet in en uitladen blijft gelijk.
Als jij ze nou meeneemt (en er voor zorgt dat elke unit afzondelijk aanstuurbaar is van buitenaf), dan neem ik mijn meetspullen mee en zal wat metingen doen waarmee je filter geoptimaliseerd kan worden.
Als jij ze nou meeneemt (en er voor zorgt dat elke unit afzondelijk aanstuurbaar is van buitenaf), dan neem ik mijn meetspullen mee en zal wat metingen doen waarmee je filter geoptimaliseerd kan worden.
Re: Project Eton 11.2
Kleine 2u rijden maar?hrscharft schreef:hengeloo is wat ver vanaf Delfzijl
Voor mij ist nog een uurtje verder
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project Eton 11.2
Die mekkeren niet.Henkjan schreef:Ik dacht dat alleen randstedelingen mekkerden over afstanden...
Re: Project Eton 11.2
Ik ook niet hoor, maar 'in Nederland is niks ver weg' geld voor iedereen 
Re: Project Eton 11.2
In NL is ver weg idd relatief geld voor iedereen 
Maar ook ver weg in NL is Geld voor iedereen
Maar ook ver weg in NL is Geld voor iedereen
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project Eton 11.2
Jeroen heeft metingen gemaakt op de luisterdag, die zou hij mij mailen, maar ik heb nog niks ontvangen.
Ik zal het eens navragen.
Ik zal het eens navragen.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project Eton 11.2
Nog niet. Maar iets zegt mij dat er binnenkort wel eens schot in de zaak zou kunnen komen.
