Bedoeling is om een koelblok als deze te monteren op de rand van de PCB met boutjes, zo vormen print en koelblok 1 geheel.
Ik heb 1 kanaal als test opgebouwd op experimenteerprint, werkt zonder problemen.

Moderator: Beheerdersteam

Misschien had ik er bij moeten zetten dat hij nog niet af isBarry2001 schreef:Hoe heb je de gnd nu gedaan Michiel? En is het misschien handig de footprint van de grote elco's aan te passen voor ook een grotere pitch?
En is het handiger om de FET's aan de rand te zetten ivm je koelblok?
Misschien heb ik hem dan wel werkendThomox schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd... Ga je ook met dit leuke dinkie naar Hengelo Michiel?
Haha. Kan ik vergelijk opzetten AB vs ABarry2001 schreef:Moet je net kunnen redden voor de luisterdag
Heb ik iets gemist in de verkoop-afdeling op het forum?sevenup schreef:Zowiezo neem ik mijn SMD hoofdtelefoonversterker mee. Deze is te koop.
Denk het wel ja.VintageHarry schreef:Heb ik iets gemist in de verkoop-afdeling op het forum?sevenup schreef:Zowiezo neem ik mijn SMD hoofdtelefoonversterker mee. Deze is te koop.
Ben benieuwd hoe lang het duurtBarry2001 schreef:Moet je net kunnen redden voor de luisterdag