Probleem is dan dat je uit de buurt van de Schumann resonantie moet blijven en ompoling leidt in dit geval tot verlies van de frequenties in de buurt van 7,83 Hz. Misschien kan een all pass uit fase aligning hier soelaas bieden.pappaleo schreef:Dat geldt met name voor de kromming van het magnetisch veld van de spoel als gevolg van de snelheid van het aardoppervlak.AatV schreef:En voor de zuidelijke hemisfeer gelden natuurlijk tegengestelde regels!
groet,
Aat
Is er al een overpriced tweak op de markt die die ongunstige invloed teniet doet ?
groet,
Aat
