Zoiets dus, heb ik weer even lekker kunnen painten
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Beetje lastig om alles aan dat fet-pootje te zetten zonder langere lijnen.Eerst een stopweerstand en dan de rest is veiliger.ray5150 schreef:Je hebt rechtsonder een 220R weerstand erbij geplaatst.
Mag ik vragen om welke reden dat is ?
Eenmaal een stopweerstand erbij mag de rest veel verder.Als dat toch wil, kun je dan nog een voldoende dikke verbinding naar Q7 maken voor de 4Amp die erdoor moet ?is het ook nuttig als ik de faston en de instelpot van plaats verwissel ?
Nog even wachten ? Binnenkort misschien voor niksEven iets anders : https://jlcpcb.com/
Wat een krankzinnigheid, 10 stuks van 100 x 100 mm, dubbelzijdig, met de hele reutemeteut erbij voor 2 $.![]()
Ik heb 'm zelfs van naam veranderd, Rxray5150 schreef:Maar je had wel gezien dat daar al een 220R weerstand zit ?
Welliswaar aan de onderzijde verstopt, maar hij zit wel heel dicht bij Q7.
Heb een tante die zegt; geen betere raad dan voorraad!ray5150 schreef:Dat is aardig aangeboden van je, maar daar vind ik mettertijd ook wel weer een toepassing voor.
Altijd handig als er wat op voorraad is om uit te kiezen.
Da's best een forse printAh!buis schreef:Ondertussen wat geworsteld met Eagle.Geef mij maar Express, da's meer spelen
(ja, ook meer speelgoed
)
Printje is 77,5 x 705 mm geworden. De ECR is tevreden maar er staan wel een paar X-en op via's![]()
Anne
Idd, ondertussen een fakor 10 gekrompenmischa72 schreef:Da's best een forse print![]()
Ach, als je een tijdje weer met Eagle in de weer gaat lukt 't beter.Jammer om dan meteen weer te stoppenray5150 schreef:Rustig aan, Anne. je loopt wel erg hard van stapel...
Nog een idee om te verwerkenray5150 schreef:Ik bedoelde meer dat ik er qua tijd nog amper aan toegekomen was om mijn ideeën in de door jouw gepubliceerde versie van afgelopen woensdag te verwerken.