Hoi Forum leden,
Een goede kennis van mij heeft een Sony tuner type STS-770es, waarvan de zenders NPO1 t/m NPO 6 een slecht signaal geven en NPO 4 heeft veel ruis, het kabel signaal is gecontroleerd door Ziggo, alles top in orde.
Op de voedinglijnen van de voedingen staat een uitschieter van 60 mV in de vorm van spike`s die niet aan een stuk aan elkaar zitten maar met tussen ruimten.
Is er iemand die ervaring heeft met deze tuner.
Groet,
Pim
Sony Tuner
Moderator: Beheerdersteam
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
