Alles lijkt te werken, alleen klein detail, geen geluid op de uitgang
Situatie: SB Touch, ik heb een RPI model B aan m'n netwerk hangen, hier wil ik LMS op gaan draaien. Vervolgens wil ik de plugin Spotty installeren om zo van 2 locaties hier in huis, met 2 SB Touch's onafhankelijk van elkaar naar Spotify te kunnen luisteren. Ik heb een Premium Family account voor Spotify, zou moeten kunnen dus. Maar goed, eerst maar eens zien dat het van 1 locatie werkt. Oja, ik heb verder geen NAS oid waar muziek op staat, of LMS.
Ik heb Picoreplayer 3.22 gedownload, met Win32DiskImager dit op een sd kaartje gezet dat ik laat booten op de RPI. Lukt, kan ik benaderen op 192.168.0.101 in mijn netwerk.
LMS geinstalleerd zoals op het plaatje te zien is, start auto op bij opstarten RPI. Via poort 9000 kan ik LMS ook benaderen, instellingen kiezen, en bij 3rd party plugins Spotty aanvinken en aktief maken. Lijkt allemaal ok.
Mijn SB heb ik als naam Barry gegeven. Bij serverinstellingen / muzieksysteem zie ik dit:
Op de SB kom ik bij instellingen / muzieksysteem kiezen ook weer Barry tegen, die kies ik. Ik ga in het hoofdmenu op de SB naar Mijn toepassingen, zie Spotty staan, en kies dit. Kan nu muziek kiezen, en laat dit afspelen. Ik zie dit op het SB scherm, en in LMS:
Maar geen geluid dus (ik wil de analoge audio uitgang van de SB gebruiken). Als ik in LMS kijk bij Muzieksysteem, zie ik bij Audio dit staan:
Wie heeft een idee wat ik fout doe? Of staan toch mijn Squeezelite settings fout, slaat dit echt op mijn player, de SB? Hier heb ik ook al eea geprobeerd. Alvast bedankt voor het meedenken