Dat heb ik niet gevraagd.ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:pappaleo schreef:
@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pappaleo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
-
ds23man
- Ook commercieel actief
pappaleo schreef:Dat heb ik niet gevraagd.ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:![]()
Klopt. Wees maar niet bang. Jouw CD speler frot ie toch niet in dat bakoventje. Kun je rustig meenemen.pappaleo schreef:Dat heb ik niet gevraagd.ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:![]()
- mikekiwi
- Contacteer:
In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoet
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoet
- Bijlagen
-
- 2017_Programma_v2.pdf
- (42.62 KiB) 56 keer gedownload
Laatst gewijzigd door mikekiwi op wo 15 nov 2017, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Bij mij zit de bron in de versterker gebouwd. Is een alles in 1 zeg maar.
( raspberry pi met audiophonics es sabre 9023 dac).
En de bestanden op een stickje?
Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?
- mikekiwi
- Contacteer:
Aan het einde van de gangPjotr schreef:Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?
mikekiwi schreef:Aan het einde van de gangPjotr schreef:Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?
Ja, dat klopt. En bediening via smartphone.hannesie schreef:En de bestanden op een stickje?
- mikekiwi
- Contacteer:
Yep, daarom ook zo gedaan...Pjotr schreef:mikekiwi schreef:Aan het einde van de gangPjotr schreef:Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?Top, want dat akoestisch de meest slechte met een vervelende resonantie in het laag.
Er was ook nog een vraag voor een luistervergelijk buizen vs solid state. Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen. Al vind ik het zelf leuker de maaksels van anderen te bewonderen.
P.s. Zet het programma ook even als bijlage in post #1. Is het straks ook nog makkelijk terug te vinden
P.s. Zet het programma ook even als bijlage in post #1. Is het straks ook nog makkelijk terug te vinden
Accepteer je ook bitcoins?Pjotr schreef:Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen.
Misschien doet ds23man het voor een Mora ovenloempia?toetertje schreef:Accepteer je ook bitcoins?Pjotr schreef:Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Daar heb ik nog geen bakprofiel voor.
Net even een paar van deze setjes besteld:
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... erimenteerdozen/Soldeeroefenset-SMD/p123534
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... erimenteerdozen/Soldeeroefenset-SMD/p123534
Deze lukt beter.ds23man schreef:Daar heb ik nog geen bakprofiel voor.![]()
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... MD/p123534
- mikekiwi
- Contacteer:
Die vergelijk staat nu op 14:30 in ruimte 8, Precision Audio Amp vs EL84 van RobertD. Jouw ZBA-amp is zeker welkom, mag ik die ook op andere tijden inzetten? (bijv. op de OOOB van Henkjan, die match is nu niet fijn met de AMP van Raaf, 8Ohm gewenst, speakers zijn 4 Ohm).Pjotr schreef:Er was ook nog een vraag voor een luistervergelijk buizen vs solid state. Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen. Al vind ik het zelf leuker de maaksels van anderen te bewonderen.
Zal zo het programma ook in de startpost even toevoegen
Thanks, toegevoegd!toetertje schreef:Bij mij zit de bron in de versterker gebouwd. Is een alles in 1 zeg maar.
Vraagje: de Little One's zijn toch actief? En dus terecht geen versterker ingevuld?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Die zijn inderdaad actief.
Ik krijg Mn Billy Jean niet af voor zaterdag
Volgend jaar dan alle twee de monoblokken mee nemen ?
Dan ook een afspraak maken met iemand dat hij op een paar boxen kan spelen
Ik kan hier niet
20 Watt in triode of UL 50 Watt draaien
Ook niet nodig in een kamertje van 2,8 bij 3,5 meter , ben wel doof maar ook niet Zo doof
Volgend jaar dan alle twee de monoblokken mee nemen ?
Dan ook een afspraak maken met iemand dat hij op een paar boxen kan spelen
Ik kan hier niet
Ook niet nodig in een kamertje van 2,8 bij 3,5 meter , ben wel doof maar ook niet Zo doof
Daarom is er toch een volume knop uitgevonden?
Daarmee wordt die kamer echt niet groterhannesie schreef:Daarom is er toch een volume knop uitgevonden?
- RNacoustics
- Contacteer:
Tijdstip prima, maar wel kort 3 kwartiermikekiwi schreef:In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Kan je niet een demo naar later in de middag plannen, zodat s'morgens meer ruimte is?
- mikekiwi
- Contacteer:
Tja, er zijn nog meer mensen die wat willen laten beluisteren en als ik voor iedereen 1,5 uur ga reserveren dan zitten we er zondag nog...Wat mij betreft is iedereen gelijk en ruim ik voor iedereen ook min of meer gelijke tijd in. Heb per ongeluk al 1 set een kwartier extra gegeven, ga ik ook rechttrekken.RNacoustics schreef:Tijdstip prima, maar wel kort 3 kwartiermikekiwi schreef:In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoeten een kwartiertje tijd om op te bouwen, dat red ik niet
![]()
Kan je niet een demo naar later in de middag plannen, zodat s'morgens meer ruimte is?
Ik kan wel wat ruilen qua sets, maar dan kom je om 15:00 in het programma te staan en heb ik daarna niets meer ingepland en kun je net zo lang spelen tot er niemand meer is... (op dit moment tenminste, als er ander lid met nog wat apparatuur komt dan moet ik toch ook daarvoor wat regelen). Is dat een optie?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Reinout houdt nogal van een praatje bij het plaatje, alleen duurt het praatje 10 keer zolang als het plaatje! 
Ok, thnx. Zoals al gezegd andere ZBA-CA mogen ookmikekiwi schreef:
Die vergelijk staat nu op 14:30 in ruimte 8, Precision Audio Amp vs EL84 van RobertD. Jouw ZBA-amp is zeker welkom, mag ik die ook op andere tijden inzetten? (bijv. op de OOOB van Henkjan, die match is nu niet fijn met de AMP van Raaf, 8Ohm gewenst, speakers zijn 4 Ohm).
Laatst gewijzigd door Pjotr op wo 15 nov 2017, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.