Dat heb ik niet gevraagd.ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:pappaleo schreef:
@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
pappaleo schreef:Dat heb ik niet gevraagd.ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:![]()
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Klopt. Wees maar niet bang. Jouw CD speler frot ie toch niet in dat bakoventje. Kun je rustig meenemen.pappaleo schreef:Dat heb ik niet gevraagd.ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:![]()
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoet
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoet
- Bijlagen
-
- 2017_Programma_v2.pdf
- (42.62 KiB) 56 keer gedownload
Laatst gewijzigd door mikekiwi op wo 15 nov 2017, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Bij mij zit de bron in de versterker gebouwd. Is een alles in 1 zeg maar.
( raspberry pi met audiophonics es sabre 9023 dac).
( raspberry pi met audiophonics es sabre 9023 dac).
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
En de bestanden op een stickje?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Aan het einde van de gangPjotr schreef:Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
mikekiwi schreef:Aan het einde van de gangPjotr schreef:Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ja, dat klopt. En bediening via smartphone.hannesie schreef:En de bestanden op een stickje?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Yep, daarom ook zo gedaan...Pjotr schreef:mikekiwi schreef:Aan het einde van de gangPjotr schreef:Ruimte 10, de babbel- en demoruimte, is dat die aan het einde van de gang of die aan het begin, bij de trap?Top, want dat akoestisch de meest slechte met een vervelende resonantie in het laag.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Er was ook nog een vraag voor een luistervergelijk buizen vs solid state. Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen. Al vind ik het zelf leuker de maaksels van anderen te bewonderen.
P.s. Zet het programma ook even als bijlage in post #1. Is het straks ook nog makkelijk terug te vinden
P.s. Zet het programma ook even als bijlage in post #1. Is het straks ook nog makkelijk terug te vinden
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Accepteer je ook bitcoins?Pjotr schreef:Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Misschien doet ds23man het voor een Mora ovenloempia?toetertje schreef:Accepteer je ook bitcoins?Pjotr schreef:Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Daar heb ik nog geen bakprofiel voor.
Net even een paar van deze setjes besteld:
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... erimenteerdozen/Soldeeroefenset-SMD/p123534
Net even een paar van deze setjes besteld:
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... erimenteerdozen/Soldeeroefenset-SMD/p123534
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Deze lukt beter.ds23man schreef:Daar heb ik nog geen bakprofiel voor.![]()
Net even een paar van deze setjes besteld:
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... erimenteerdozen/Soldeeroefenset-SMD/p123534
https://www.bitsandparts.eu/Starterkits ... MD/p123534
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Die vergelijk staat nu op 14:30 in ruimte 8, Precision Audio Amp vs EL84 van RobertD. Jouw ZBA-amp is zeker welkom, mag ik die ook op andere tijden inzetten? (bijv. op de OOOB van Henkjan, die match is nu niet fijn met de AMP van Raaf, 8Ohm gewenst, speakers zijn 4 Ohm).Pjotr schreef:Er was ook nog een vraag voor een luistervergelijk buizen vs solid state. Zal i.i.g. mijn ZBA amp ook nog mee nemen. Al vind ik het zelf leuker de maaksels van anderen te bewonderen.
P.s. Zet het programma ook even als bijlage in post #1. Is het straks ook nog makkelijk terug te vinden
Zal zo het programma ook in de startpost even toevoegen
Thanks, toegevoegd!toetertje schreef:Bij mij zit de bron in de versterker gebouwd. Is een alles in 1 zeg maar.
( raspberry pi met audiophonics es sabre 9023 dac).
Vraagje: de Little One's zijn toch actief? En dus terecht geen versterker ingevuld?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Die zijn inderdaad actief.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ik krijg Mn Billy Jean niet af voor zaterdag
Volgend jaar dan alle twee de monoblokken mee nemen ?
Dan ook een afspraak maken met iemand dat hij op een paar boxen kan spelen
Ik kan hier niet
20 Watt in triode of UL 50 Watt draaien
Ook niet nodig in een kamertje van 2,8 bij 3,5 meter , ben wel doof maar ook niet Zo doof
Volgend jaar dan alle twee de monoblokken mee nemen ?
Dan ook een afspraak maken met iemand dat hij op een paar boxen kan spelen
Ik kan hier niet
Ook niet nodig in een kamertje van 2,8 bij 3,5 meter , ben wel doof maar ook niet Zo doof
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Daarom is er toch een volume knop uitgevonden?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Daarmee wordt die kamer echt niet groterhannesie schreef:Daarom is er toch een volume knop uitgevonden?
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Tijdstip prima, maar wel kort 3 kwartiermikekiwi schreef:In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoet
Kan je niet een demo naar later in de middag plannen, zodat s'morgens meer ruimte is?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Tja, er zijn nog meer mensen die wat willen laten beluisteren en als ik voor iedereen 1,5 uur ga reserveren dan zitten we er zondag nog...Wat mij betreft is iedereen gelijk en ruim ik voor iedereen ook min of meer gelijke tijd in. Heb per ongeluk al 1 set een kwartier extra gegeven, ga ik ook rechttrekken.RNacoustics schreef:Tijdstip prima, maar wel kort 3 kwartiermikekiwi schreef:In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoeten een kwartiertje tijd om op te bouwen, dat red ik niet
![]()
Kan je niet een demo naar later in de middag plannen, zodat s'morgens meer ruimte is?
Ik kan wel wat ruilen qua sets, maar dan kom je om 15:00 in het programma te staan en heb ik daarna niets meer ingepland en kun je net zo lang spelen tot er niemand meer is... (op dit moment tenminste, als er ander lid met nog wat apparatuur komt dan moet ik toch ook daarvoor wat regelen). Is dat een optie?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Reinout houdt nogal van een praatje bij het plaatje, alleen duurt het praatje 10 keer zolang als het plaatje! 
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ok, thnx. Zoals al gezegd andere ZBA-CA mogen ookmikekiwi schreef:
Die vergelijk staat nu op 14:30 in ruimte 8, Precision Audio Amp vs EL84 van RobertD. Jouw ZBA-amp is zeker welkom, mag ik die ook op andere tijden inzetten? (bijv. op de OOOB van Henkjan, die match is nu niet fijn met de AMP van Raaf, 8Ohm gewenst, speakers zijn 4 Ohm).
Laatst gewijzigd door Pjotr op wo 15 nov 2017, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
