Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Durf je wel, jij hebt er nog nooit op hoeven wachten. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Maar wij wel. 
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Er komen een aantal AFDAC's naar Alphen. Die moeten allemaal een firmware upgrade ondergaan

- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Jazeker, is in de maak, ik hoop de eerste "schiet maar raak"-versie morgenavond online te gooien, inclusief de laatste aanmeldingen.Leeuwarden schreef:Wordt er tevoren ook een 'wat op welke tijd' agenda gepubliceerd?
Dus ja gervenja, je past er nog prima tussen!
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.
Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Nog wel onder voorbehoud, maar ik denk dat ik ook langs kom.
Eventueel neem ik dan toeters halffabrikaat en een set htr zuilen mee.
(hoewel deze nog niet helemaal naar mijn smaak zijn).
Eventueel neem ik dan toeters halffabrikaat en een set htr zuilen mee.
(hoewel deze nog niet helemaal naar mijn smaak zijn).
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Je mag volgens mij ook gewoon zonder aanmelden komen hoor. Aanmelden is handig voor de planning en als je wat meeneemt om te laten zien.Rubble schreef:Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.
Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Correct. Zowel Rubble als toetertje nu wel onder voorbehoud op de lijst gezet.Pjotr schreef:Je mag volgens mij ook gewoon zonder aanmelden komen hoor. Aanmelden is handig voor de planning en als je wat meeneemt om te laten zien.Rubble schreef:Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.
Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Het is voor ons wel fijn om te weten hoeveel mensen er ongeveer komen om ook te zien of we uit de kosten gaan komen of dat de entreeprijs wellicht iets moet worden aangepast.
Ook is het voor het maken van het luisterprogramma altijd wel fijn om te weten wie iets meeneemt zodat er ook gezorgd kan worden dat dat dan ook beluisterbaar is. Eerlijk is eerlijk, hoe later je je aanmeldt, hoe kleiner die kans is. Nu ben ik deze keer rijkelijk laat met het maken van het programma (drukdrukdruk) en is er nog wel wat ruimte denk ik, dus moet dat wel goed gaan komen. Vanavond is Excel-avond (ook wel "paracetamol-primetime" genoemd) dus ga ik eens zien hoe ik het allemaal kan combineren
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Zal ik in het kader van Heel Holland Bakt een paar keer een demonstratie geven?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Die doe je maar lekker zelf als je een oventje hebt gekocht. 
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Die heeft ie zelf ook nog liggenShadow schreef:Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Daar groeien inmiddels groene bloemkolen op. 
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Blijft ook een Grünninger, niet eens paddoosds23man schreef:Daar groeien inmiddels groene bloemkolen op.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Ik wil er wel 2 van je overnemenShadow schreef:Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Even geen idee of hier antwoord is gegeven, maar als het kan: graag!pappaleo schreef:CD speler meenemen?
Ik neem er zelf ook nog wel 1 mee, maar altijd handig om een extra schijvendraaier erbij te hebben.
@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
De traditionele Pizza's? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:pappaleo schreef:
@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Alphen is de Lelie of Atlas heejtoetertje schreef:De traditionele Pizza's?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Meld je bij Peter, bij voldoende belangstelling kwam er nog een ronde geloof ik.erik1977 schreef:Ik wil er wel 2 van je overnemenShadow schreef:Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
OK, thanks, wil je dat ik dat op (een) vaste tijd(en) ergens inplan of ga je dat op aanvraag doen?ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:pappaleo schreef:
@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Ik kom definitief. Leuk, heb er zin in en ben erg benieuwd naar de bouwsels.mikekiwi schreef:Correct. Zowel Rubble als toetertje nu wel onder voorbehoud op de lijst gezet.Pjotr schreef:Je mag volgens mij ook gewoon zonder aanmelden komen hoor. Aanmelden is handig voor de planning en als je wat meeneemt om te laten zien.Rubble schreef:Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.
Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Het is voor ons wel fijn om te weten hoeveel mensen er ongeveer komen om ook te zien of we uit de kosten gaan komen of dat de entreeprijs wellicht iets moet worden aangepast.
Ook is het voor het maken van het luisterprogramma altijd wel fijn om te weten wie iets meeneemt zodat er ook gezorgd kan worden dat dat dan ook beluisterbaar is. Eerlijk is eerlijk, hoe later je je aanmeldt, hoe kleiner die kans is. Nu ben ik deze keer rijkelijk laat met het maken van het programma (drukdrukdruk) en is er nog wel wat ruimte denk ik, dus moet dat wel goed gaan komen. Vanavond is Excel-avond (ook wel "paracetamol-primetime" genoemd) dus ga ik eens zien hoe ik het allemaal kan combineren
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Ik heb net de server die ik ook al wel eerder bij mij had ook even voorzien van ROON.
Die gaat niet zo snel, maar de albums zijn al wel dan herkend. De vortexbox met de 64 bits software en squeezebox server en Roon,
Die gaat niet zo snel, maar de albums zijn al wel dan herkend. De vortexbox met de 64 bits software en squeezebox server en Roon,
Laatst gewijzigd door hannesie op di 14 nov 2017, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Twee keer en dan bijvoorbeeld om 12:00 en 14:00?mikekiwi schreef:OK, thanks, wil je dat ik dat op (een) vaste tijd(en) ergens inplan of ga je dat op aanvraag doen?ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.mikekiwi schreef:
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Sounds good to me, staat er zo op!ds23man schreef:Twee keer en dan bijvoorbeeld om 12:00 en 14:00?mikekiwi schreef:OK, thanks, wil je dat ik dat op (een) vaste tijd(en) ergens inplan of ga je dat op aanvraag doen?ds23man schreef:Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.
