Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door hannesie »

Durf je wel, jij hebt er nog nooit op hoeven wachten. :lagge:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door ds23man »

Maar wij wel. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door RNacoustics »

Er komen een aantal AFDAC's naar Alphen. Die moeten allemaal een firmware upgrade ondergaan :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door mikekiwi »

Leeuwarden schreef:
Wordt er tevoren ook een 'wat op welke tijd' agenda gepubliceerd?
Jazeker, is in de maak, ik hoop de eerste "schiet maar raak"-versie morgenavond online te gooien, inclusief de laatste aanmeldingen.

Dus ja gervenja, je past er nog prima tussen!
Gebruikersavatar
Rubble
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 18 apr 2010, 13:41
Locatie: Leiden

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Rubble »

Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.

Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door toetertje »

Nog wel onder voorbehoud, maar ik denk dat ik ook langs kom.
Eventueel neem ik dan toeters halffabrikaat en een set htr zuilen mee.
(hoewel deze nog niet helemaal naar mijn smaak zijn).
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36745
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Pjotr »

Rubble schreef:
Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.

Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Je mag volgens mij ook gewoon zonder aanmelden komen hoor. Aanmelden is handig voor de planning en als je wat meeneemt om te laten zien.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door mikekiwi »

Pjotr schreef:
Rubble schreef:
Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.

Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Je mag volgens mij ook gewoon zonder aanmelden komen hoor. Aanmelden is handig voor de planning en als je wat meeneemt om te laten zien.
Correct. Zowel Rubble als toetertje nu wel onder voorbehoud op de lijst gezet.

Het is voor ons wel fijn om te weten hoeveel mensen er ongeveer komen om ook te zien of we uit de kosten gaan komen of dat de entreeprijs wellicht iets moet worden aangepast.

Ook is het voor het maken van het luisterprogramma altijd wel fijn om te weten wie iets meeneemt zodat er ook gezorgd kan worden dat dat dan ook beluisterbaar is. Eerlijk is eerlijk, hoe later je je aanmeldt, hoe kleiner die kans is. Nu ben ik deze keer rijkelijk laat met het maken van het programma (drukdrukdruk) en is er nog wel wat ruimte denk ik, dus moet dat wel goed gaan komen. Vanavond is Excel-avond (ook wel "paracetamol-primetime" genoemd) dus ga ik eens zien hoe ik het allemaal kan combineren
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door ds23man »

Zal ik in het kader van Heel Holland Bakt een paar keer een demonstratie geven?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Shadow »

Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij? :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door ds23man »

Die doe je maar lekker zelf als je een oventje hebt gekocht. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36745
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Pjotr »

Shadow schreef:
Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij? :mrgreen:
Die heeft ie zelf ook nog liggen :lagge:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door ds23man »

Daar groeien inmiddels groene bloemkolen op. :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36745
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Daar groeien inmiddels groene bloemkolen op. :lol:
Blijft ook een Grünninger, niet eens paddoos #-o :relax:
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door erik1977 »

Shadow schreef:
Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij? :mrgreen:
Ik wil er wel 2 van je overnemen :kwijl:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door mikekiwi »

pappaleo schreef:
CD speler meenemen?
Even geen idee of hier antwoord is gegeven, maar als het kan: graag!

Ik neem er zelf ook nog wel 1 mee, maar altijd handig om een extra schijvendraaier erbij te hebben.

@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door toetertje »

De traditionele Pizza's? :think:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door ds23man »

mikekiwi schreef:
pappaleo schreef:

@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Shadow »

toetertje schreef:
De traditionele Pizza's? :think:
Alphen is de Lelie of Atlas heej [-(
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Shadow »

erik1977 schreef:
Shadow schreef:
Moet ik eens 4 printen van een ca versterker meenemen met componenten er bij? :mrgreen:
Ik wil er wel 2 van je overnemen :kwijl:
Meld je bij Peter, bij voldoende belangstelling kwam er nog een ronde geloof ik.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door mikekiwi »

ds23man schreef:
mikekiwi schreef:
pappaleo schreef:

@ds23man: kun je iets specifieker zijn over wat je zou willen demo-en/bakken?
Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.
OK, thanks, wil je dat ik dat op (een) vaste tijd(en) ergens inplan of ga je dat op aanvraag doen?
Gebruikersavatar
Rubble
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 18 apr 2010, 13:41
Locatie: Leiden

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door Rubble »

mikekiwi schreef:
Pjotr schreef:
Rubble schreef:
Hallo. Kan je je ook onder voorbehoud aanmelden? Het lijkt me heel leuk namelijk om te komen luisteren maar weet nog niet of ik kan.

Ik lees en post hier niet veel maar bouw wel zelf actief aangestuurde luidsprekers en open baffles. Ik zal eens een topic openen.
Je mag volgens mij ook gewoon zonder aanmelden komen hoor. Aanmelden is handig voor de planning en als je wat meeneemt om te laten zien.
Correct. Zowel Rubble als toetertje nu wel onder voorbehoud op de lijst gezet.

Het is voor ons wel fijn om te weten hoeveel mensen er ongeveer komen om ook te zien of we uit de kosten gaan komen of dat de entreeprijs wellicht iets moet worden aangepast.

Ook is het voor het maken van het luisterprogramma altijd wel fijn om te weten wie iets meeneemt zodat er ook gezorgd kan worden dat dat dan ook beluisterbaar is. Eerlijk is eerlijk, hoe later je je aanmeldt, hoe kleiner die kans is. Nu ben ik deze keer rijkelijk laat met het maken van het programma (drukdrukdruk) en is er nog wel wat ruimte denk ik, dus moet dat wel goed gaan komen. Vanavond is Excel-avond (ook wel "paracetamol-primetime" genoemd) dus ga ik eens zien hoe ik het allemaal kan combineren
Ik kom definitief. Leuk, heb er zin in en ben erg benieuwd naar de bouwsels.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door hannesie »

Ik heb net de server die ik ook al wel eerder bij mij had ook even voorzien van ROON. :mrgreen:

Die gaat niet zo snel, maar de albums zijn al wel dan herkend.
vor.JPG
bij.JPG
De vortexbox met de 64 bits software en squeezebox server en Roon,
Laatst gewijzigd door hannesie op di 14 nov 2017, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door ds23man »

mikekiwi schreef:
ds23man schreef:
mikekiwi schreef:
Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.
OK, thanks, wil je dat ik dat op (een) vaste tijd(en) ergens inplan of ga je dat op aanvraag doen?
Twee keer en dan bijvoorbeeld om 12:00 en 14:00?
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door mikekiwi »

ds23man schreef:
mikekiwi schreef:
ds23man schreef:
Dat je met relatief simpele middelen op een makkelijke en snelle manier smd printen kan bestukken.
OK, thanks, wil je dat ik dat op (een) vaste tijd(en) ergens inplan of ga je dat op aanvraag doen?
Twee keer en dan bijvoorbeeld om 12:00 en 14:00?
Sounds good to me, staat er zo op! :goedzo:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”