Wie herkent het?

Moderator: Beheerdersteam

ff uploadenfoto emmer schreef:marttwo's Library is Private

Kan je nog meer afleiden uit de foto's?ds23man schreef:Gezien het aantal eindtorren is het een 1 kanaals ding.
Beter kijken hoorsnoef3 schreef:Kan je nog meer afleiden uit de foto's?
Er is nog de meldig van 180W en 12A. Zegt dat stroomverbruik iets over het vermogen van de versterker?
Ik had mijn bril niet opAh!buis schreef:Beter kijken hoorsnoef3 schreef:Kan je nog meer afleiden uit de foto's?
Er is nog de meldig van 180W en 12A. Zegt dat stroomverbruik iets over het vermogen van de versterker?Geen 12A maar T2A ofwel een trage 2A zekering
![]()
Anne
Tja, ik ken dat ding ook niet.Er zitten twee dikke witte weerstanden op de print, normaal zitten die elk aan de emitter (source ?) van de eindtorren en de andere kant aan elkaar.Waar ze aaneen zitten komt de LS en dan naar de nul.En de nul is dan weer waar de twee dikke elco's aan elkaar zitten.snoef3 schreef:Maar hoe sluit ik nu intern een speaker aan?
Ah juist, dat kan ook natuurlijk.snoef3 schreef:Als ik een sub wil maken moet ie natuurlijk intern verbonden worden. Aansluitingen op buitenkant zijn toch voor doorschakelen van satellieten?