Coillon rings o.i.d
Moderator: Beheerdersteam
Re: Coillon rings o.i.d
Re: Coillon rings o.i.d
Ik zie nu net dit topic en ja ik heb de ringen een paar jaar geleden mee genomen naar Breda.
Gezien de lovende reacties van mijn set ben ik er zwaar van overtuigd dat dit aan de ringen gelegen heeft.
Ook leo was zonder het te weten ook erg onder de indruk van zijn mission impossible.
Dat stukje extra dat moet de ring wel geweest zijn.
Dan even over de gedachte er achter.
Het idee is zo als ik het begrepen heb dat het allemaal om energie draait.
Dan wel de energie die je er zelf in stopt bij het bouwen van de ringen.
De koolstof is alleen een middel wat deze energie goed kan vasthouden en door geven .
De werking zou overigens tijdelijk zijn en moet regelmatig worden bij geladen.
Dit doe je door weer van je eigen energie in de ring te steken.
Verder ben ik gewaarschuwd voor het gevaar dat er bijwerkingen zouden komen door teveel van je eigen energie in de ring te stoppen.
Dit zou bij Vd heiden ook verkeerd zijn gegaan.
Dan nog even wat ik zelf ervaren heb.
Het was leuk om hier eens mee aan de gang te gaan en ja ze liggen nog steeds onder mijn set.
Al jaren niet meer opgeladen en ze liggen mij daar prima.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Meende ik verbetering te horen.
Ja toen zeker maar als de ringen nu ineens weg zouden zijn betwijfel ik of ik het zou horen.
Groetjes George
Gezien de lovende reacties van mijn set ben ik er zwaar van overtuigd dat dit aan de ringen gelegen heeft.
Ook leo was zonder het te weten ook erg onder de indruk van zijn mission impossible.
Dat stukje extra dat moet de ring wel geweest zijn.
Dan even over de gedachte er achter.
Het idee is zo als ik het begrepen heb dat het allemaal om energie draait.
Dan wel de energie die je er zelf in stopt bij het bouwen van de ringen.
De koolstof is alleen een middel wat deze energie goed kan vasthouden en door geven .
De werking zou overigens tijdelijk zijn en moet regelmatig worden bij geladen.
Dit doe je door weer van je eigen energie in de ring te steken.
Verder ben ik gewaarschuwd voor het gevaar dat er bijwerkingen zouden komen door teveel van je eigen energie in de ring te stoppen.
Dit zou bij Vd heiden ook verkeerd zijn gegaan.
Dan nog even wat ik zelf ervaren heb.
Het was leuk om hier eens mee aan de gang te gaan en ja ze liggen nog steeds onder mijn set.
Al jaren niet meer opgeladen en ze liggen mij daar prima.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Meende ik verbetering te horen.
Ja toen zeker maar als de ringen nu ineens weg zouden zijn betwijfel ik of ik het zou horen.
Groetjes George
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Coillon rings o.i.d
Kappa7 schreef:Ook leo was zonder het te weten ook erg onder de indruk van zijn mission impossible.
Dat stukje extra dat moet de ring wel geweest zijn.![]()
a) Ik heb de ring zien liggen in Breda, dus het was niet zonder het te weten.
b) Thuis klinken ze beter dan dat ze in Breda deden.
c) Thuis gebruik ik de ring van Sauron.
Re: Coillon rings o.i.d
Draai jij de muziek van de Ainur dan? Anders heb je er ook niks aanpappaleo schreef:c) Thuis gebruik ik de ring van Sauron.
Re: Coillon rings o.i.d
De beschrijving van George is wel heel raak. Dit is de lol van zelf bouwen.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Coillon rings o.i.d
pappaleo schreef:c) Thuis gebruik ik de ring van Sauron.
- Lohengrimas
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 17:06
- Locatie: 070
Re: Coillon rings o.i.d
Ik ken trouwens nog wel een tweakje met wat poeder... Maar dat is niet geschikt voor een family friendly forum 
Re: Coillon rings o.i.d
Leuk verhaal van George.
Er komt bij dit soort etherische verschijnselen (homeopathie heeft er de laatste tijd ook nogal last van) altijd "energie" aan te pas.
Het kan niet het begrip zijn uit de fysica, want dan wordt het een meetbaar verhaal.
Ben dan ook benieuwd hoe deze "energie" gedefinieerd wordt zonder te vervallen in het gebruik van synoniemen of vergelijkingen.
groet,
Aat
Er komt bij dit soort etherische verschijnselen (homeopathie heeft er de laatste tijd ook nogal last van) altijd "energie" aan te pas.
Het kan niet het begrip zijn uit de fysica, want dan wordt het een meetbaar verhaal.
Ben dan ook benieuwd hoe deze "energie" gedefinieerd wordt zonder te vervallen in het gebruik van synoniemen of vergelijkingen.
groet,
Aat
Re: Coillon rings o.i.d
Als het op v.d.Heide gebaseerd is, dan zijn dat geesten van muzikanten die door koolstof reizen en een zakje struktuurinformatie bij zich hebben. Wat zo'n geest dan weer in een koperen ring te zoeken heeft is niet duidelijk.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Coillon rings o.i.d
Nu je het over geesten hebt, gisteren zag ik tijdens het voorbij zappen een programma waar het over geesten ging en dat iemand zei / concludeerde; als je erin geloofd ga je ze ook vanzelf zien.Pjotr schreef:Als het op v.d.Heide gebaseerd is, dan zijn dat geesten van muzikanten die door koolstof reizen en een zakje struktuurinformatie bij zich hebben. Wat zo'n geest dan weer in een koperen ring te zoeken heeft is niet duidelijk.
Als je in tweaks geloofd en er baad bij hebt wie ben ik om te zeggen dat het niet zo is.
Zolang je maar niet ermee aan komt dat je ook geesten hebt gezien, een boodschap van Jezus hebt ontvangen of ontvoerd bent door marsmannetjes vind ik het allemaal best en eerlijk gezegd ook wel leuk om te lezen wat er allemaal voor tweaks zijn.
Re: Coillon rings o.i.d
Ach Pater Moeskroen bewerkte videotapes met Rambo en werd bekend. Kan een beetje VIM toch geen kwaad?Lohengrimas schreef:Ik ken trouwens nog wel een tweakje met wat poeder... Maar dat is niet geschikt voor een family friendly forum
Re: Coillon rings o.i.d
Ik denk dat ie iets sterkers bedoeld als Vim en geen Vanish Gold Peter...
- Lohengrimas
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 17:06
- Locatie: 070
Re: Coillon rings o.i.d
Zonder het koper komen de blazers niet lekker door.Pjotr schreef:Wat zo'n geest dan weer in een koperen ring te zoeken heeft is niet duidelijk.
Re: Coillon rings o.i.d
Ik ben benieuwd wat het volgende gaat worden.
Steeds als ik denk dat ik me er niet meer kan verbazen met dit soort "verbeteringen", weet men toch weer iets te verzinnen.
Zelf overweeg ik op iedere luidspreker een fles Moët & Chandon Champagne te plaatsen.
Dat kan ik dan rechtvaardigen door te zeggen dat het geluid gaat sprankelen.
Steeds als ik denk dat ik me er niet meer kan verbazen met dit soort "verbeteringen", weet men toch weer iets te verzinnen.
Zelf overweeg ik op iedere luidspreker een fles Moët & Chandon Champagne te plaatsen.
Dat kan ik dan rechtvaardigen door te zeggen dat het geluid gaat sprankelen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Coillon rings o.i.d
jaja, het is grappig hoor, maar gun mensen die het serieus over dit soort tweaks willen hebben ook gewoon hun plezier en post dan niet meer in het betreffende topic en/of open een vermaak topic in de kantine.
Re: Coillon rings o.i.d
Ik weet het, je hebt gelijk. ik gun ook iedereen z'n ding. ik bedoel meer dat ik het steeds ongeloofwaardiger vind overkomen.
Ik kan me bij andere condensatoren en kabels nog wel iets voorstellen. in dat licht gezien is mijn idee over de fles bubbeltjeswijn net zo serieus als de eerder genoemde ringen. bewijs maar eens dat het niet werkt. snap je ?
Ik kan me bij andere condensatoren en kabels nog wel iets voorstellen. in dat licht gezien is mijn idee over de fles bubbeltjeswijn net zo serieus als de eerder genoemde ringen. bewijs maar eens dat het niet werkt. snap je ?
Re: Coillon rings o.i.d
Sorry HJ, naar mijn idee willen wij het er hier allemaal best serieus over hebben. Voorwaarde is dan wel dat dat kan met het onderwerp. Het blijkt dat niemand dan kan. Van de serieuze kant bezien blijft het bij meningen, fantastisch verklaringen en zaken die niet verifieerbaar zijn. Forummers op een dergelijke manier terecht wijzen is ook niet netjes.Henkjan schreef:jaja, het is grappig hoor, maar gun mensen die het serieus over dit soort tweaks willen hebben ook gewoon hun plezier ...............
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Coillon rings o.i.d
dat JIJ het niet serieus neemt, is geen reden andere mensen te kakken te zetten. en ja, dat werkt 2 kanten op, jij moet ook zonder afgefakkeld te worden je mening kunnen zeggen. maar als we in dit soort onderwerpen nou gewoon niet reageren als je het onzin vindt, dan scheelt dat al een hoop. reageren is geen plicht...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Coillon rings o.i.d
Ik vind het wel leuk om te vernemen wat er zo allemaal aan tweaks mogelijk is en wat het voor resultaat op levert.
Ik geloof ook heilig dat sommige personen daadwerkelijk verbeteringen kunnen ''waarnemen''.
Ik geloof ook heilig dat sommige personen daadwerkelijk verbeteringen kunnen ''waarnemen''.
Re: Coillon rings o.i.d
Neem mij niet kwalijk maar ik zet helemaal niemand te kakken HJ, integendeel. Lees het eerst nog eens helemaal terug.Henkjan schreef:dat JIJ het niet serieus neemt, is geen reden andere mensen te kakken te zetten. en ja, dat werkt 2 kanten op, jij moet ook zonder afgefakkeld te worden je mening kunnen zeggen. maar als we in dit soort onderwerpen nou gewoon niet reageren als je het onzin vindt, dan scheelt dat al een hoop. reageren is geen plicht...
