luidsprekerfront
Moderator: Beheerdersteam
luidsprekerfront
Ik ben al lang op zoek naar een soortgelijke metalen grill zoals op foto, voor mijn zelfgemaakte luidsprekerboxen, maar zonder succes.
Kan iemand mij verder helpen op mijn zoektocht?
Kan iemand mij verder helpen op mijn zoektocht?
Re: luidsprekerfront
Je hebt diverse soorten "racegaas" in autoshops en webshops.
Zit daar niets tussen?
Zit daar niets tussen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: luidsprekerfront
Dit soort frontjes zijn gemaakt van standaard geperforeerde plaat. Nadat ze op maat gemaakt zijn worden ze in kunststof coating gezet. Dit materiaal ga je niet geprecoat vinden.
Re: luidsprekerfront
+1Zweitse schreef:Bij de Praxis hebben ze dit soort plaat ook, alleen zelf even spuiten.
En bij de Gamma, Hornbach, Karwei en dergelijke.
Zit zo'n zaak niet in de buurt : https://www.aluminiumopmaat.nl/aluminiu ... plaat.html
Spuitbusje matzwart erover, klaar.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: luidsprekerfront
Voordeel bij de webshop is dat je het direkt op maat gesneden hebt. Heb daar al een paar keer perfo plaat gekocht als versterker bodemplaat.
Re: luidsprekerfront
Bij de AC-tion heb je prullenbakken van een soort gaas, kosten maar een paar euro.
Even voorzichtig uitrollen en naar wens spuiten.
Aad
Even voorzichtig uitrollen en naar wens spuiten.
Aad
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: luidsprekerfront
https://www.google.nl/search?q=racegaas ... 7VXr3YnvgJ
ow laat maar..was al genoemd zie ik
Re: luidsprekerfront
Geniaal!Aaad schreef:Bij de AC-tion heb je prullenbakken van een soort gaas, kosten maar een paar euro.
Even voorzichtig uitrollen en naar wens spuiten.
Aad
