Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Ik heb geen smartphone en dat wil ik graag zo houden, maar als ik nog eens van gedachten zou veranderen, zou ik beslist een Fairphone nemen.
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Dan is dit echt wat voor jouw.
http://www.johnsphones.com/store/item9
http://www.johnsphones.com/store/item9
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Dat zien er meer FancyFair Phones uitKappa7 schreef:Dan is dit echt wat voor jouw.
http://www.johnsphones.com/store/item9
Anne
- Lohengrimas
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 17:06
- Locatie: 070
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Hier thuis wel een volledige set van een MBP, een zwik itelefoons en een Apple Airport Express (voor de streaming... Beetje spotify e.d.) en dat praat allemaal wel leuk met elkaar. Toch wel wat minpuntjes: bepaalde apps streamt ie met lag over Airplay (spotify vanaf de laptop, maar dan weer niet van de telefoon) en Chrome weigert ie ook normaal mee te spelen, wat je dan weer dwingt om naar Safari en iTunes (toch best boutsoftware) over te gaan. Ook is het stom dat je geen USB-dac op de Airport Express kan aansluiten, ook al zit er gewoon een USB-poort op en kun je er gewoon andere USB-periferals op aansluiten. Gewoon als een FU naar de klant toe functies blokkeren of bewust trager maken, meh. Maar goed, mooi aluminium enzo, das ook wat waard.
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Van bouthardware weet je nu wel alles zeker ?ds23man schreef:Boutsoftware?![]()
![]()
![]()
Anne
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Straks lekker in Brazilie, toch geen netwerk waar ik heen ga dus mooi ook van de smartphone terreur af
.
MVg Reinder
MVg Reinder
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Kan het duurder ? Ja, natuurlijk kan het duurder...
https://nos.nl/artikel/2192673-bijna-ra ... -euro.html
https://nos.nl/artikel/2192673-bijna-ra ... -euro.html
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Had Samsung die al niet? (Ook niet goedkoop trouwens.) Maar evengoed, als die stuk uit de doos komt zegt Apple net zo goed: Geen garantie, waterschade... En anders zijn er na 4 jaar weer zoveel ios updates dat ie toch ook de vuilnisbak in kan.
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Tsja, het is natuurlijk ook een stukje prestige tussen die merken. als de ene een nieuwe gimmick bedacht heeft kun je er donderop zeggen dat het een tijdje later in gewijzigde vorm op een nieuw model van de ander terug te vinden is. een soort van wapenwedloop zeg maar.
En beide merken gaan soms op hun bek ermee, beiden hebben met ontploffende en/of in brand vliegende accu's te maken gehad. de kwestie van de 3.5 jack, zoals genoemd hierboven, en Samsung kreeg kritiek over zich heen omdat ze de SD-card slot eruit hadden gehaald.
zo is er altijd wel wat.
En beide merken gaan soms op hun bek ermee, beiden hebben met ontploffende en/of in brand vliegende accu's te maken gehad. de kwestie van de 3.5 jack, zoals genoemd hierboven, en Samsung kreeg kritiek over zich heen omdat ze de SD-card slot eruit hadden gehaald.
zo is er altijd wel wat.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Achja. Op zich vind ik het idee wel geinig dat ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan er een bijzonder model uit komt, OLED scherm tot aan de rand, draadloos laden, gezichtherkenning, etc. Ja belachelijk veel geld voor een telefoon, vind je 'm te duur koop je 'm niet, simpel. Een bijzonder model uitbrengen deed Sony ook met de 10e verjaardag van de MiniDisc, een ultra klein model , nog gekocht toendertijd.
Heb een telefoon vd baas en koop ze dus niet, maar als dit wel zo zou zijn wordt het 'm ook niet, alles miv Iefoon 6 is mij te groot
Echt iets nieuws lijkt er volgens jaar aan te komen, Samsung geeft aan met een opvouwbaar scherm te komen op mobiele apparaten, wat weer wat extra mogelijkheden geeft. Want verder de laatste jaren, het wordt allemaal groter en sneller, verder weinig nieuws onder de zon. Onder de appel
Heb een telefoon vd baas en koop ze dus niet, maar als dit wel zo zou zijn wordt het 'm ook niet, alles miv Iefoon 6 is mij te groot
Echt iets nieuws lijkt er volgens jaar aan te komen, Samsung geeft aan met een opvouwbaar scherm te komen op mobiele apparaten, wat weer wat extra mogelijkheden geeft. Want verder de laatste jaren, het wordt allemaal groter en sneller, verder weinig nieuws onder de zon. Onder de appel
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
De reden dat Apple de jack eruit heeft gegooid was volgens mij de IP67-norm. En het is natuurlijk goedkoper.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
en een aansluiting minder die de geest kan geven. hier in huis al 2 verder prima apparaten kunnen afschrijven wegens defecte externe aansluiting (foor en tablet, beide t oplaadpunt)
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Grote kans dat over een paar jaar de USB aansluiting ook verdwenen is, (in smartphones) dan gaat alles draadloos.
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Ligt aan de aansluiting zelf hoor HJ maar aan de kwaliteit van de aansluiting.
Mijn Samsung B2100 kan al jaren onderwater. Hebben ze een slim rubber klepje op verzonnen waarmee je de poorten naar binnen/buiten standaard af dicht. Overigens zegt IP67 helemaal niets over de lagere normen, daarop hoeft niet getest te zijn. Dus nog steeds niet verstandig om er mee te gaan douchen
(sproeiwaterdicht?).
Mijn Samsung B2100 kan al jaren onderwater. Hebben ze een slim rubber klepje op verzonnen waarmee je de poorten naar binnen/buiten standaard af dicht. Overigens zegt IP67 helemaal niets over de lagere normen, daarop hoeft niet getest te zijn. Dus nog steeds niet verstandig om er mee te gaan douchen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Wat er niet is, kan niet falen...
Mijn Sony is meen ik ook IP67, mn vorige telefoon (Lenovo) ook, beide met alle gebruikelijke aansluitingen
Mijn Sony is meen ik ook IP67, mn vorige telefoon (Lenovo) ook, beide met alle gebruikelijke aansluitingen
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Gewoon geen telefoon dan....Henkjan schreef:Wat er niet is, kan niet falen...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
En dan zeker ineens gaan praten met mensen ofzo 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Dus je communiceert thuis met je gezinsleden per telefoon?Henkjan schreef:En dan zeker ineens gaan praten met mensen ofzo
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Inderdaad ja, wat is er lekkerder dan met elkaar whatsappen tijdens de sex.............
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Mwuah, vond de emoticons dat niet toereikend voor. Ik snapchat dan liever 
Re: Techneut voegt zelf 3,5 jack toe aan Iphone 7
Ooh, je snapt liever de poes !meiborg schreef:Mwuah, vond de emoticons dat niet toereikend voor. Ik snapchat dan liever
Anne
