Maar, die fm modulator maakt toch ook alleen een aux input, maar dan over de fm band?
Dan zou ik denk ik toch kiezen voor een manier om aux te maken via de cassette of wisselaar ingang.
Moderator: Beheerdersteam
Ja precies zoiets dacht ik ook.toetertje schreef:oh ja, dat klopt. Ip bus is die nieuwere blauwe stekker.![]()
Maar, die fm modulator maakt toch ook alleen een aux input, maar dan over de fm band?
Dan zou ik denk ik toch kiezen voor een manier om aux te maken via de cassette of wisselaar ingang.