Het is met een hoofdletter geschreven en is het derhalve een eigennaam. Een gelijknamig dorpje is niet zover van Gerhard vandaan. Gezien de geschiedenis aldaar nou niet een naam om voor een speakerkist aan te refereren.pappaleo schreef:Die titel sloeg volgens mij niet op het verschijnsel puntbron.bas focal m180 schreef:Wanneer verander je de topic titel,de puntDe lijn
En niemand die het doorhad dat de Ticcs geen punt bron is maar een lijn bron
Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Een weer zeer constructieve bijdrage........Pjotr schreef:Het is met een hoofdletter geschreven en is het derhalve een eigennaam. Een gelijknamig dorpje is niet zover van Gerhard vandaan. Gezien de geschiedenis aldaar nou niet een naam om voor een speakerkist aan te refereren.pappaleo schreef:Die titel sloeg volgens mij niet op het verschijnsel puntbron.bas focal m180 schreef:Wanneer verander je de topic titel,de puntDe lijn
En niemand die het doorhad dat de Ticcs geen punt bron is maar een lijn bron
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Niet zo jaloers joh.............ds23man schreef:Een weer zeer constructieve bijdrage........Pjotr schreef:Het is met een hoofdletter geschreven en is het derhalve een eigennaam. Een gelijknamig dorpje is niet zover van Gerhard vandaan. Gezien de geschiedenis aldaar nou niet een naam om voor een speakerkist aan te refereren.pappaleo schreef:Die titel sloeg volgens mij niet op het verschijnsel puntbron.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ach, mij wordt van alles verweten maar ons forummeubel kan er ook wat van.Pjotr schreef:Niet zo jaloers joh.............ds23man schreef:Een weer zeer constructieve bijdrage........Pjotr schreef:Het is met een hoofdletter geschreven en is het derhalve een eigennaam. Een gelijknamig dorpje is niet zover van Gerhard vandaan. Gezien de geschiedenis aldaar nou niet een naam om voor een speakerkist aan te refereren.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Gaan we nu moeilijk doen over iets uit dec '16??
Is het dan toch waar, het verval is ingezet... bij de oudjes
Is het dan toch waar, het verval is ingezet... bij de oudjes
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ja, die letters kwamen bij mij ook als eerste bovendrijven toek ik die foto's op de vorige pagina zag.Shadow schreef:MFB!
Maar goed, vertel eens hoe je van plan bent dit in het geheel te implementeren, Gerhard ?
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Zoals Chris al opperde? Terugkoppel loop inbouwen in eem ncore?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Het MFB principe is in de loop van de jaren voldoende uitgekauwd en de laatste reincarnatie is de ls1 sub van Grimm
https://www.grimmaudio.com/pro-products ... /ls1s-dmf/
Dit is een digitale MFB variant, maar vanwege het digitale traject alleen inzetbaar in de sub frequenties.
https://www.grimmaudio.com/pro-products ... /ls1s-dmf/
Dit is een digitale MFB variant, maar vanwege het digitale traject alleen inzetbaar in de sub frequenties.
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Wat is nou eigenlijk het probleem? Meer dan een resonerende schuur kan ik uit de laatste pagina's niet halen. Dat ga je met MFB toch ook niet oplossen.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Maar dat wil toch niet zeggen dat dit geen leuke en zinvolle onderneming is?
Waarom moet daar een probleem voor nodig zijn?
Kans op weer een stukje doorontwikkeling en vooruitgang.
Hopelijk via hypex dan eenvoudig beschikbaar voor iedere zelfbouwer met interesse.
Waarom moet daar een probleem voor nodig zijn?
Kans op weer een stukje doorontwikkeling en vooruitgang.
Hopelijk via hypex dan eenvoudig beschikbaar voor iedere zelfbouwer met interesse.
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Oh leuk zal het vast wel zijn, al krijg door de reacties van snoekie nou niet de indruk. Maar zinvol? Dan zul je toch eerst een doel moeten hebben. Alleen om de verveling te verdrijven is toch wel erg beperkt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Het doel is om de laagkast te verkleinen tot 70 liter. Verder levert het reductie in de vervorming op.
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Gerhard, waarom wil je de laagkast verkleinen? Omdat visuele redenen? Baffle verkleinen? Gewoon omdat het kan? (Ook valide argument hoor). Hoe groter mijn laagkasten worden, hoe blijer ik word. Dus als ik zo'n schuur zou hebben, zou ik niet per sé willen verkleinen. Reductie in vervorming is natuurlijk altijd goed, de demo in Breda was wat dat betreft ook overtuigend. Toen dacht ik ook gelijk dat het vast óók leuk is bij grote drivers en grote kasten. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik heb nog 2 losse JBL drivers liggen, dit voor erbij. Leuk om te vergelijken.
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Mag ik vragen hoeveel liter de inhoud van je huidige kasten is ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ondertussen hier maar ook eens mee verder, moet toch wel te beluisteren zijn in Breda.
