Da's al weer een paar jaar geleden..........Pjotr schreef:Denk dat je hier wel een punt hebt. Een beetje substantiële bas wordt sowieso lastig met een 13cm. Wat je ook doet. Maar voor kleinbehuisden met een niet al te grote kamer, denk ik dat dit concept net wel dat extra beetje "punch" geeft. Anyway Wouter bouwt ze sowieso niet om naar te luisteren begrijp ik...Lohengrimas schreef:Zou alleen van ze langzalzeleven niet begrijpen waarom men een FAST bouwt met een woofert die pas vanaf 65hz mee gaat spelen... Een beetje 4" full ranger lukt dat ook nog wel, met een basreflexpijpje.![]()
Heb jij ze echt in het wild gehoord Dre? En wat was jouw impressie daarbij?
Precies weet ik het niet meer,maar het heeft een prima impressie achter gelaten.
Eigenlijk al hun modellen klinken lekker.
