Na 10 jaar men Hypex versterker nog eens van stal gehaald voor een nieuw projectje.
Mijn setup bestaat uit 2 UCD400 modules L+R en werk met XLR-ingangen waar pin1 is vastgemaakt aan het chassis. (nog steeds onder de indruk van het geluid trouwens
Nu heb ik mij onlangs een stereojack->XLR-kabel aangeschaft maar merk een ground loop probleem, echter alleen wanneer ik "beide" XLR inputs aansluit, sluit ik maar 1 kant aan dan heb ik hier geen last van.
Iemand die weet wat het probleem is?

