Commerciële mededelingen van onze sponsoren.
Moderator: Beheerdersteam
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 03 jun 2017, 13:21
Als ik ook een duit in het zakje over de module's mag doen : een fysiek grotere USB aansluiting. wat er nu op zit is de mini-USB aansluiting, de kans is groter dat die na een aantal keren in-en-uitpluggen stuk gaan.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 03 jun 2017, 14:32
Daar is geen ruimte voor. Overigens heb ik nog nooit een kapotte usb c gehad.
Kappa7
Berichten: 8107 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » za 03 jun 2017, 14:47
ray5150 schreef: Als ik ook een duit in het zakje over de module's mag doen : een fysiek grotere USB aansluiting. wat er nu op zit is de mini-USB aansluiting, de kans is groter dat die na een aantal keren in-en-uitpluggen stuk gaan.
Is die aansluiting op je telefoon dan ook zo snel brak?
Die plugjes zijn juist gemaakt om dagelijks gebruikt te worden.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » za 03 jun 2017, 15:09
ds23man schreef: Daar is geen ruimte voor. Overigens heb ik nog nooit een kapotte usb c gehad.
Uh? Hij werd toch groter dan de AS2.100? Dan kan je makkelijk een stuk of 100 USB aansluitingen kwijt.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 03 jun 2017, 15:16
Er zitten 4 XLR's op Sander en 4x cinch Sander
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 03 jun 2017, 17:19
USB
C is duidelijk anders als wat we tot nog toe hadden, voor wat betreft de aansluiting.
https://en.wikipedia.org/wiki/USB-C
Dat is gen USB micro/ mini of de oude standaard A.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 03 jun 2017, 17:30
Ik bedoel inderdaad een mini A of B.
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » za 03 jun 2017, 22:09
Laat maar komen die dingen, met of zonder USB-C. Ik ben niet zo krieties, O nee, daar schrijf mee op het bord.
kuiperik
Berichten: 502 Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:
Bericht
door kuiperik » zo 04 jun 2017, 14:54
Ben erg benieuwd naar die nieuwe amp's. Lijkt mij zeer interessant om als een 2weg variant voor mijn fronts in te zetten. Zou mooi meegenomen zijn als deze nog een gefilterde uitgang voor mijn subs heeft.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 04 jun 2017, 16:40
Oh ja, even voor de cornerwoofer adepten: maximale delay is 1.7 meter.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 04 jun 2017, 16:57
dat is te weinig voor de 20Hz bashoorn adepten
dynamike
Berichten: 162 Lid geworden op: do 29 sep 2016, 17:49
Bericht
door dynamike » zo 04 jun 2017, 18:40
kuiperik schreef: ...
Zou mooi meegenomen zijn als deze nog een gefilterde uitgang voor mijn subs heeft.
Ik denk dat dit wel een dingetje gaat worden nu de volume-control terug is
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 04 jun 2017, 19:13
Zit er gewoon op. Wel zelf even een aansluiting kleien.
Ivo
Berichten: 1885 Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:
Bericht
door Ivo » ma 05 jun 2017, 1:45
Henkjan schreef: dat is te weinig voor de 20Hz bashoorn adepten
Achter de luisterstoel zetten.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 17 jun 2017, 15:07
En opeens ben ik verhuisd.....
Laatst gewijzigd door
ds23man op za 17 jun 2017, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » za 17 jun 2017, 16:03
Niet echt verbazend toch?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 17 jun 2017, 17:08
waar is onze taalpurist als je m nodig hebt ......
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 17 jun 2017, 17:11
Altijd die klote correctie...