Ja dat soort winkels zie je bijna niet meer. Speakerland en Pol Audio in Baarn (helaas opgeheven) hadden voor mij ook die unieke sfeer. Altijd welkom en altijd iets leuks te beleven.hannesie schreef:Dat zijn inderdaad een paar super freaken, en nog leuk in de omgang ook
We hebben RMR toen een keer op bezoek gehad bij de AVMN, met de Sivian set.
Heb nog een foto gemaakt bij het vergelijken. De A.R. luidsprekers had ik echt nog nooit gezien.
