Dat is toch niet zo bij de DLCP ?ds23man schreef:Ook leuk trouwens, je kunt de instellingen realtime veranderen.
Minizooom
Moderator: Beheerdersteam
Re: Minizooom
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Minizooom
dat kon met de AS2.100 ook al hoor *). was wel leuk als je met een groepje soldeerders zit te luisteren, iemand maakt een opmerking in de trant van "een dBtje hier er bij zou mss leuk zijn" om dat dan 5 sec later te kunnen zeggen "je bedoelt dit" 
*) en bij dat product wiens naam met de M begint ook (zal dat maar niet voluit noemen in een topic van ds23man)
*) en bij dat product wiens naam met de M begint ook (zal dat maar niet voluit noemen in een topic van ds23man)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Inderdaad niet.ray5150 schreef:Dat is toch niet zo bij de DLCP ?ds23man schreef:Ook leuk trouwens, je kunt de instellingen realtime veranderen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Minizooom
wat voor DSP zit er in eigenlijk?ds23man schreef:Inderdaad niet.ray5150 schreef:Dat is toch niet zo bij de DLCP ?ds23man schreef:Ook leuk trouwens, je kunt de instellingen realtime veranderen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Minizooom
zitten in de kratds23man schreef:Als iemand wat bananenstekkers en wat kabel meeneeemt, dan neem ik de filters en mijn bout wel mee.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Even wat audiofiel verantwoorde S/PDIF kabels bij de Gamma gehaald:
Het setje zo even opstellen en Muziek!
Het setje zo even opstellen en Muziek!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Er zit geen Roon in, ook geen usb audio meer. Gewoon een spdif kabeltje vanaf mijn Pi.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Minizooom
is t voor in de auto?
de bovenste aanbeveling op de AD site is
de bovenste aanbeveling op de AD site is
Qualified for automotive applications
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Er is nog 1 zwaardere klasse: militair.Henkjan schreef:is t voor in de auto?
de bovenste aanbeveling op de AD site isQualified for automotive applications
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Ahem,ds23man schreef:ADAU1452Henkjan schreef:hierin:ds23man schreef:Waarin?
ADAU1701
Had mijn leesbril niet op!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Minizooom
maar hoe zit dat qua overall kwaliteit, van de info op de AD site word ik niet veel wijzer, 28/56 bits processing heeft zowat elke DSP wel. Is dit vergelijkbaar met de DSP in de AS2.100?
Re: Minizooom
Nice. Ik heb na mijn eerste versterker avontuur besloten om twee van deze Hypexen te kopen (als ze beschikbaar zijn) voor een actieve monitor build. Ben alleen nog op zoek naar een ontwerpje. Ik vind sowieso niet veel speaker ontwerpen gebaseerd op geïntegreerde versterking. Maar goed, bijna alles lijkt om te bouwen, eventueel met een extra compartiment. Zoiets als deze (met MiniDSP-plaat dan wel) staat me wel aan: http://www.hifizine.com/2013/09/the-min ... er-design/. Niet echt een bouwplan, maar leuk ontwerp. Gesloten ontwerp trekt me op zich wel, ik ga toch met (multi)sub draaien, maar ook hier vind ik weinig bestaande ontwerpen. Bijna alles is ported. Kent iemand een leuk sealed ontwerp?
edit: Trouwens. Die screenshots zijn vanuit de Hypex Software toch? Zit er toch een derde DSP kanaal op? Voor bijv. sub uit?
edit: Trouwens. Die screenshots zijn vanuit de Hypex Software toch? Zit er toch een derde DSP kanaal op? Voor bijv. sub uit?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Volgens mij is het dezelfde dsp als op de oude series, maar nu met externe ADC en DAC.Henkjan schreef:maar hoe zit dat qua overall kwaliteit, van de info op de AD site word ik niet veel wijzer, 28/56 bits processing heeft zowat elke DSP wel. Is dit vergelijkbaar met de DSP in de AS2.100?
