Nog niet op die manier zien maken.
[Vintage project #2] Isobarix
Moderator: Beheerdersteam
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Waar heb je die kookcursus gevolgd?
Nog niet op die manier zien maken.

Nog niet op die manier zien maken.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Jawel.... Die van de Mission Impossible zijn op dezelfde manier gemaakthannesie schreef:Waar heb je die kookcursus gevolgd?
Nog niet op die manier zien maken.![]()
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Dat gaat er keurig uitzien zo.
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze gaan klinken in Breda, volgende week.
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze gaan klinken in Breda, volgende week.
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Goeiemorgen, ik dacht dat ik een paar behoorlijke filters in elkaar gezet had 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: [Vintage project #2] Isobarix
en je bent niet de enigsteray5150 schreef:Dat gaat er keurig uitzien zo.![]()
![]()
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze gaan klinken in Breda, volgende week.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Vintage project #2] Isobarix
ENIGE!sander1238 schreef:en je bent niet de enigsteray5150 schreef:Dat gaat er keurig uitzien zo.![]()
![]()
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze gaan klinken in Breda, volgende week.![]()
![]()
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Ah, de taal-politie heeft hier ook ook hier zijn intrede gedaan...
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Moet het niet "haar intrede gedaan" zijnray5150 schreef:Ah, de taal-politie heefthier ookook hier zijn intrede gedaan...
https://onzetaal.nl/taaladvies/mannelij ... lijk-woord
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Moet het niet taalpolitie zijn...ray5150 schreef:Ah, detaal-politieheefthier ookook hier zijn intrede gedaan...
PS nice job Leo
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Dank jeBarry2001 schreef:Moet het niet taalpolitie zijn...ray5150 schreef:Ah, detaal-politieheefthier ookook hier zijn intrede gedaan...
PS nice job Leo
(had de PS niet voor dat andere zinnetje moeten staan?)
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Nou nou. Excuus heerds23man schreef:ENIGE!sander1238 schreef:en je bent niet de enigsteray5150 schreef:Dat gaat er keurig uitzien zo.![]()
![]()
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze gaan klinken in Breda, volgende week.![]()
![]()
![]()
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Vandaag de laatste hand gelegd aan de kasten: Het filter ingebouwd.
Dat paste allemaal maar weer nét: Voet er weer onder geschroefd en klaar.
Zondag mee naar Breda.
Dat paste allemaal maar weer nét: Voet er weer onder geschroefd en klaar.
Zondag mee naar Breda.
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Indrukwekkende filters, heb je voor de gein wel eens geteld hoeveel componenten er per speaker gebruikt zijn? Ik tel er ruim meer dan 40!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Uiteraard, ik heb ze zelf ontworpen. Maar meer dan 40 componenten per speaker(unit) haal ik niet hoor !Walt schreef:Indrukwekkende filters, heb je voor de gein wel eens geteld hoeveel componenten er per speaker gebruikt zijn? Ik tel er ruim meer dan 40!
Indrukwekkend zijn ze inderdaad. Als je ze een dag op het tapijt laat liggen laten ze een flinke indruk achter.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Meen dat jij laminaat hebt?pappaleo schreef:
Indrukwekkend zijn ze inderdaad. Als je ze een dag op het tapijt laat liggen laten ze een flinke indruk achter.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
sander1238 schreef:Meen dat jij laminaat hebt?pappaleo schreef:
Indrukwekkend zijn ze inderdaad. Als je ze een dag op het tapijt laat liggen laten ze een flinke indruk achter.
Sssst !
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Van die paar weerstandjes van €0,39 ?Walt schreef:Rudy heeft een goede omzet dit jaar!
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Of een zak bipolairtjes
Nee die echte dure caps, die jij van marktplaats af plukt Walt, dáár zit marge op
Nee die echte dure caps, die jij van marktplaats af plukt Walt, dáár zit marge op
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Klopt, daarom moet je zulk spul beter altijd tweedehands kopen!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Vintage project #2] Isobarix
Dat weten we nou wel, Walt.Walt schreef:Klopt, daarom moet je zulk spul beter altijd tweedehands kopen!
Is één topic niet genoeg om dit soort wijsheden te verspreiden?
