Goedemiddag,
Ik ben voornemens om voor het eerst een radiospeaker op een 12V accu te bouwen.
Het doel is om met deze zelfbouw speaker tijdens, de door mij georganiseerde, evenementen te voorzien van muziek en tevens een microfoon te kunnen gebruiken op plaatsen waar geen stroom voorradig is
Ik heb op dit moment diverse onderdelen aangeschaft om te komen tot mijn gewenste doel t.w.
4 stuks JBL GTO 939 3-weg speakers, 1 subwoofer JBL GT4 15", amplifier JBL GTO 755.6 en een pioneer Autoradio met bluetooth.
Ik heb vooralsnog 2 vragen om verder te kunnen met mijn project.
1) Omdat ik tijdens het afspelen van mijn muziek een microfoon wil gebruiken lijkt mij dat een eenvoudig mengpaneel de beste keuze is.
Is dit een passende oplossing, heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja welk mengpaneel kan ik hiervoor het beste gebruiken?
2) Hoe groot moet de klankkast zijn voor de SUB JBL GT4 15"" en voor de 4 JBL speakers?
Ik hoor er graag van
Mvg Robert-Jan
Gebruik van mengpaneel
Moderator: Beheerdersteam
Re: Gebruik van mengpaneel
Dit mengpaneel draait op USB spanning, je kunt deze dus voeden via een 12V USB voeding.
https://www.bax-shop.nl/analoog-mengpan ... oCEgbw_wcB
https://www.bax-shop.nl/analoog-mengpan ... oCEgbw_wcB
Re: Gebruik van mengpaneel
Meeste autospeakers zijn free air, dus daar moet je niet teveel kast omheen doen...
-
Rjprovoost
- Berichten: 3
- Lid geworden op: di 16 mei 2017, 22:30
Re: Gebruik van mengpaneel
Dus vor de speakers maakt het niet veel uit begrijp ik. Bij de SUB is dit toch wel belangrijk?
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Gebruik van mengpaneel
Zie opgave fabrikant:
http://www.cieri.net/Documenti/JBL/Car% ... 0etc.).pdf
http://www.cieri.net/Documenti/JBL/Car% ... 0etc.).pdf
