"Work in Progress", Anne, vergeet dat niet.Ah!buis schreef:Er zit nog een geel draadje tussen C2 en C4.Je hebt de eenpunts massa gelaten voor een massavlak,als dat maar goed gaat
.Met die borrels binnen is zo'n punt misschien wel te klein
.
Wat bevalt er niet aan mijn eenzijdig ontwerp ? De eenzijdigheid zeker![]()
.
Anne
Ik zit nu in het stadium van optimaliseren. zo zag ik dat de spacing tussen sporen en GND op de onderste layer (blauw) wel errug krap was.
Gezien het feit dat daar een Volt of 80, 90 door gaat lopen leek het me wel verstandig om die wat ruimer te houden.
Vervolgens vallen er dan weer wat gaten, en raakte de groundplane onderbroken.
Je ontwerpje is op zich wel vrij netjes, maar ik wilde graag een wat meer optisch symmetrische layout.
het voordeel van dubbelzijdig in dit geval is dat ik de twee verschillende massa's netjes gescheiden kan houden,
1 boven, en 1 onder.
