Dan hoeft stereo niet via mijn surround processor en kan ik daar een andere DAC voor gebruiken.
Ik heb al even gekeken naar een dodocus ubox2x, maar vraag me af of ik dat niet net zo makkelijk zelf kan.
Even een schema'tje van t web geplukt:

Dus met 6 neutrik XLR chassis connectors en een 4 polige tuimel schakelaar (aan/uit/aan) (bv een Apem 5669) zou ik een heel eind moeten komen, toch?
Of heb ik het risico dat eea 'plopt'?
Zijn er nog ' ietwat audiofielere' schakelaars die ik zou moeten overwegen?
Een alternatief zou zijn om eea trigger of IR based te maken. Maar dan wordt het wel een tikkie ingewikkelder.
Tips\tricks?
