Inschrijving luisterdag Breda 2017

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door Wowly »

Indien je op ZONDAG 28 mei 2017 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is 6 euro, per dagdeel (middag/ochtend) 4 euro voor de drank. Kom je bijv. smorgens en smiddags is het 14 euro (6+4+4), anders 10 euro (6+4)

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is, kan iedereen alvast zich verlekkeren inlezen


1 DS23man /DS en de Minizoom!
2 Sander 1238 / Philips d appolitto vintage / Pass B1
3 Pappaleo / Isobarix
4 Rvd3000b833 / 6c45pp SPUD
versterker
/ voorversterker Counterpoint / Klipsch RB-81 speakers / Audio analogue Primo CD-speler
5 Wowly / scan speak monitors
6 Dre / scan speak monitors /CA versterker /Bozos plankie
7 Dre vriend 1
8 Dre vriend 2
9 HarryEng
10 FR_Aad
11 Ray5150
12 John P
13 Bas Focal
14 Henkjan / OOOBs / eindversterker
15 gerard J / zelfbouw 8-kanaals digitaal FIR-filter op basis van een Raspberry Pi 3 met een 8 kanaals DAC: 4x NOS, 4x standaard (geen demo, wel uitleg). / Een netwerkspeler op basis van een RPi 1 met een NOS-DAC (DDDAC) met en zonder correctie en een standaard PCM1794A, en met/zonder herklokken om klok-jitter te verwijderen. Dit alles is omschakelbaar om de verschillen te kunnen laten horen.
16 Shadow / verkoophoekje oa koelblokjes
17 Knuisje / Xanadu look-a-like monitors en een ZBA-CA
18 Anonamemouse (komt zeker toch??)
19 club-27 / Jimi luidsprekers / Bastanis Espresso passieve pre (obv autoformer) / Tubeguru 6C33C eindversterker en evt silvercore versterker /nader te bepalen bron
20 Robert Bastani
21 Kappa7
22 Leeuwarden
23 Walt
24 Hannesie / digitale bronnen! (wat is een luisterdag zonder Hans zijn digitale bronnen??)
25 Dan
26 Bert 61 / verkoopspulletjes / P MonoBill in aanbouw
27 Introducee Bert 61
28 molekuul
29 Cool / verkoop spulletjes
30 Marp (smiddags)
31 Arjank / [url+viewtopic.php?f=77&t=9557]Vintage Philips project[/url], Dynavox hybride versterker
32 BertDB
33 Bas Horneman / [url+viewtopic.php?f=7&t=25077&p=1839480#p1839480]MyRef Fremen[/url]
34 Ivo
35 Ed/Asterduc / Pacific's, evt OB's
36 hsmeets
37 cve
38 Jeroen_D / Meetsessie OB / Prototype DaudioC1 met AT 15 mid (naast eht akoestische model met de SBacoustics mid) / prototype Sub obv Seas 10"
39 Motoindo / little/one's
40 wdd
41 Ruudvos2
42 pvanlingen
43 Mischa
44 Ariendj
45 Grasmusen
46 PAD
47 Anonamemouse
48
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door ds23man »

Ik kom de hele dag en neem de DS, kadetjes met kaas en een krat bier mee.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door sander1238 »

Ja ik ben de hele dag erbij. Neem iig de philips d appolito vintage speakers mee.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door pappaleo »

Voor de zekerheid hier dan nog maar een keer :mrgreen: :
pappaleo schreef:
Ik ben er de hele dag en neem de Isobarix mee. :yeah:

Vrachtwagen huren :rofl:
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door rdv300b833 »

Ha Wowly,

ook ik ben de hele dag present en zorg voor een compleet setje:
- 6C45PP SPUD versterker;
- voorversterker (Counterpoint);
- Klipsch RB-81 speakers;
- Audio Analogue Primo cd-spelert.
Voldoende kabels, verleng/verdeelsnoeren en muziek.
Gezien de 2,6 watt versterker zie ik me graag in een van de kleine luisterruimtes terecht komen......
(linkje versterker: viewtopic.php?f=7&t=24581&hilit=6c45p )

Uitkijkend naar eind mei !
Met muzikale groet,
Reinout
Bijlagen
het kleine setje in front....
het kleine setje in front....
zijkant-foto
zijkant-foto
Laatst gewijzigd door rdv300b833 op za 29 apr 2017, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door dre »

Ik ben er ook!
In ieder geval in de ochtend en middag.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door meanman64 »

Ik kom heel de dag , of ik iets meebreng weet ik nog niet .
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door Wowly »

Mooi, de eerste inschrijvingen zijn binnen. Dre neem jij ook wat mee?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door FR_Aad »

Ik kom de hele dag.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door dre »

Wowly schreef:
Mooi, de eerste inschrijvingen zijn binnen. Dre neem jij ook wat mee?
In ieder geval een setje Scan-speak monitors.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door ray5150 »

Ik kom ook, waarschijnlijk met lege handen.
Daar kan ik dan mee helpen om de Isobarix mee naar binnen te sjouwen.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door John P »

Ik heb mijn agenda volgezet, ik neem waarschijnlijk niets mee.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door AatV »

Kom ook, helaas geen apparatuur

groet,
Aat
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door dre »

dre schreef:
Wowly schreef:
Mooi, de eerste inschrijvingen zijn binnen. Dre neem jij ook wat mee?
In ieder geval een setje Scan-speak monitors.
En 2 extra personen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door ray5150 »

Heeft Tino zich vermenigvuldigd ? :shock:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door bas focal m180 »

28 mei ben ik erbij.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door Henkjan »

Ik kom ook, zal in elk geval de OOOBs meenemen, en een eindversterkert .
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door dre »

Een CA versterker kan uiteraard ook mee komen.
Ik zou deze wel eens i.c.m. een buizenpre willen combineren.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door sander1238 »

dre schreef:
Een CA versterker kan uiteraard ook mee komen.
Ik zou deze wel eens i.c.m. een buizenpre willen combineren.
Ik kan de pass B1 ook meenemen.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door dre »

Kijk!
Da's ook een leuke optie!
Misschien dat ik mijn Bozos ook op een plankie mee ga nemen.
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door GerardJ »

Op 28 mei kom ik ook en breng het volgende mee:
- Een zelfbouw 8-kanaals digitaal FIR-filter op basis van een Raspberry Pi 3 met een 8 kanaals DAC: 4x NOS, 4x standaard (geen demo, wel uitleg).
- Een netwerkspeler op basis van een RPi 1 met een NOS-DAC (DDDAC) met en zonder correctie en een standaard PCM1794A, en met/zonder herklokken om klok-jitter te verwijderen. Dit alles is omschakelbaar om de verschillen te kunnen laten horen.

Bedankt Jan!!! Ik kijk er naar uit.

Gerard
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door Shadow »

Ik kom ook en neem de verkoophoek weer mee als je een tafeltje beschikbaar hebt?
Heb weer wat leuke koelblokjes verzameld O:)
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door floeper »

Ik meld mezelf onder voorbehoud aan (het kan zijn dat ik dat weekend een last minute boek naar de zon, afhankelijk van andere lopende zaken).

Maar als ik kom wil ik graag mijn Open Baffles (fostex fe207e met 2x 12", passief gefilterd) meenemen. Ik heb verder geen benoemendswaardige versterker om mee te nemen (denon pma720ae). Maar de OB's zijn ongeveer 91db/1w/1m dus er is geen inmense versterker nodig om ze aan te sturen ;)
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door anonamemouse »

Zet mij op de reservelijst. Het is 99% zeker dat ik niet aanwezig kan zijn, maar voor het geval dat...
Als ik kom neem ik helaas alleen mezelf mee, het wordt dan rennen vliegen racen voor mij.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Bericht door Kappa7 »

Ik kom ook en neem niets mee dit jaar.
Geen projecten gemaakt die de moeite waard zijn om te laten horen.
Ben overigens erg benieuwd naar het geluid van de DS van Gerard :mrgreen:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”