Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
oewh Dre-tje wat een mooie bouwwerken weer kerel, prachtig gedaan!
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Ja, als je er met je knokkels op kloptsander1238 schreef:Wow![]()
Komt er al geluid uit?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Dan is dat laag wel heel droogpappaleo schreef:Ja, als je er met je knokkels op kloptsander1238 schreef:Wow![]()
Komt er al geluid uit?
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Precies Leo!pappaleo schreef:Ja, als je er met je knokkels op kloptsander1238 schreef:Wow![]()
Komt er al geluid uit?
De eerste staat rustig te spelen.........
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Vandaag de DS4.0 een dagje aan laten staan.(die stond al een jaartje uit....)
En vanavond met een subje een beetje op gehoor afgeregeld en aantal nummer zitten luisteren:Droog,strak en diep.
Wel met de Scan-speak monitoren trouwens.(wel het vermelden waard.
)
Dankzij miepmiep van Rumoh ligt er nu al een pakje klaar om de rest af te maken.
In het verleden heb ik ook een setje subs er bij gehad,maar dat beviel met totaal niet......
Nu merk ik dat het afregelen een heel stuk makkelijker gaat,dus ik heb hoge verwachtingen!
En vanavond met een subje een beetje op gehoor afgeregeld en aantal nummer zitten luisteren:Droog,strak en diep.
Wel met de Scan-speak monitoren trouwens.(wel het vermelden waard.
Dankzij miepmiep van Rumoh ligt er nu al een pakje klaar om de rest af te maken.
In het verleden heb ik ook een setje subs er bij gehad,maar dat beviel met totaal niet......
Nu merk ik dat het afregelen een heel stuk makkelijker gaat,dus ik heb hoge verwachtingen!
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
De ruimte loopt ook totaal niet dicht,dus er kan nog meer bij! 
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Sinds vanmiddag staan beide subs te spelen op een ds4.0,dit tot de DLCP af is.
Ik ben er zeer over te spreken,maar voordat ik het helemaal netjes heb spelen ben ik nog wel even bezig.
Het gemak waarmee het laag de ruimte in komt en de toename aan ruimtelijkheid zijn in ieder geval indrukwekkend!
Ik ben er zeer over te spreken,maar voordat ik het helemaal netjes heb spelen ben ik nog wel even bezig.
Het gemak waarmee het laag de ruimte in komt en de toename aan ruimtelijkheid zijn in ieder geval indrukwekkend!
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Het is nog een beetje een zooitje,maar het werkt!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Hoe ver staan je speakers uit elkaar en hoever zit jij daar dan weer vanaf?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
dus de termino's ongefilterd en de subs daaronder?
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Speakers staan ongeveer 2,5m uit elkaar en de afstand is tegen de 3m.
Speakers inderdaad ongefilterd,het is een gesloten systeem dus dat gaat prima.
Speakers inderdaad ongefilterd,het is een gesloten systeem dus dat gaat prima.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Hallo Dre,
Ziet er goed uit!
Die zwarte kolommen, zijn dat basstraps?
Groetjes Walter
Ziet er goed uit!
Die zwarte kolommen, zijn dat basstraps?
Groetjes Walter
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Kun je ook nog wat meer informatie geven over de aansturing, kabel keuze, eventuele tweaks etc?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Nee,dat geeft alleen maar zinloos gezeik.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
En als we de vraag beperken tot streamer, platendraaier, voorversterker en eindbak?
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Dat moet kunnen!
Dac:Black lion red sparrow
Streamer: Sonos magna
Pre:Classé cp-45
Eindbak: Perreaux 3400
Draaitafel: Acoustic Signature Challenger,Benz Ace s l,Bluenote B5 titanium
Dac:Black lion red sparrow
Streamer: Sonos magna
Pre:Classé cp-45
Eindbak: Perreaux 3400
Draaitafel: Acoustic Signature Challenger,Benz Ace s l,Bluenote B5 titanium
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
dre schreef:Nee,dat geeft alleen maar zinloos gezeik.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Nou is toch wel een supertweak hoor Dre om die Eton 12/680 in een kast te stoppen. Walt zou niet verder dan een plankje gekomen zijn. Kan ie nog wat van leren

