inventarisatie kost ruimte en drinken

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Wat heb ik financieel over voor een ruimte voor de luisterdag

minder dan 5 euro
0
Geen stemmen
zoals voorheen; 7,50 euro exclusief drinken is voor mij de limit, ik drink niet veel op zo'n dag
1
3%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is me net teveel
0
Geen stemmen
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is het me net waard
1
3%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is prima!!
23
62%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water, dan kan ik nog makkelijk doneren aan het forum zelfs!
8
22%
ik wil gewoon wat te zeiken hebben (dus 14 euro inclusief veel koffie/thee en water komt dan prijstechnisch goed uit)
4
11%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Wowly »

De Poll betreft de vraag wat jullie willen uitgeven aan huur voor een ruimte inclusief koffie/thee/water.

Dit vanwege een optie op een lokatie met meerdere ruimtes welke van goede afmetingen zijn (grote woonkamer zoals ik het zie) en akoestisch behandeld zijn (volgens hen, ik moet nog gaan kijken)
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door bas focal m180 »

koffie nee dank je.
Thee mie nee.
Water uit de sloot.

Als ik €14,- betaal mag ik uiteraard drinken wat ik wil (wat ik zelf mee neem).
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Olaf Analogue »

14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water, dan kan ik nog makkelijk doneren aan het forum zelfs!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ray5150 »

Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in... :bakkie:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door bas focal m180 »

ray5150 schreef:
Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in... :bakkie:
Maak nu geen illusies.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ds23man »

Hoe zijn de wc's met al die zeikers?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door AatV »

ray5150 schreef:
Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in... :bakkie:
Dat is toch die koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten? :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door dre »

:rofl:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door OpaBert »

Ik lust alleen koffie als je het stevig verdund met water en melk en een flinke eetlepel suiker Hm twee mag ook
Anders is die zooi niet te zuipen
Het moet wat op thee met melk lijken , dan is het wel drinkbaar :P
Schottelwater zeeen ze hier :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ray5150 »

bas focal m180 schreef:
ray5150 schreef:
Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in... :bakkie:
Maak nu geen illusies.
Doe ik ook niet, maar het is best wel eens leuk om verrast te worden in plaats van wit plastic ribbelbekertje.

AatV schreef:
ray5150 schreef:
Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in... :bakkie:
Dat is toch die koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten? :mrgreen:
Aangepaste versie van wat wij hier Koffie Verkeerd noemen... :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door hannesie »

En we krijgen dan geen reiskosten er bij?.......... :mrgreen:

Vlakbij het het station, lijkt prima.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Shadow »

Geen probleem als er zelfs aandacht aan de akoestiek besteed is! :goedzo:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door VintageHarry »

Shadow schreef:
Geen probleem als er zelfs aandacht aan de akoestiek besteed is!
Dat lijkt me ook een duidelijk pluspunt!
En wat betreft de kosten van de ruimte, afgezet tegen de reiskosten (die in ieder geval voor mij nogal hoog zijn) maakt het me weinig uit of die eerste nou wat meer of minder zijn.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Wowly »

Ik merk wel dat dit een geschikte prijsstelling is voor deze ruimte. Even afwachten wat de andere lokatie doet en dan eens afreizen om te kijken hoe het is gesteld met de ruimtes/akoestiek/parkeerruimte etc.
En wat ze van de pizza avond vinden
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Misschien kun je beter vragen wat wij van de Pizzaavond vinden? Vorig jaar kon je meen ik eentje van €5, €7,50 en €10 bestellen. De geleverde dozen waren ook van verschillend formaat maar wat er in zat was allemaal maatje €5.

Het lijkt mij geen prioriteit te hebben, ergens gaan eten vind ikzelf ook geen probleem.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door OpaBert »

In Breda op de grote markt kan je voor een heel schappelijk bedrag eten bij de Griek
Breda heeft een van de gezelligste uitgaans centra van Nederland
En er zijn daar ook andere eet tentjes zonder acoustic.
Acoustic tenten zonder eten voor als erg veel dorst hebt :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door hannesie »

Ik denk dat Jan in Tilburg zit te zoeken.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door dre »

Ik denk dat jan de weg kwijt is. :lol:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Leeuwarden »

8) Aan de naam kan het niet liggen in dat geval...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ds23man »

Daarom wonen er zoveel Jannen in Friesland, zijn gewoon de weg kwijt naar Groningen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Wowly »

Tilburg valt af, ruimtes niet geschikt. Deze week naar Breda toe om te kijken en te bespreken. Ook hoe we het financieel gaan doen, als er bijvoorbeeld maar 30 man komen. Of juist als er 75 man komen.
Misschien dat een sponsor iets kan doen..... eens denken.

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.


PS: ik verplicht overigens niemand om een pizza af te nemen (ook nooit gedaan), eenieder is vrij om in het centrum te gaan eten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Wowly schreef:
PS: ik verplicht overigens niemand om een pizza af te nemen (ook nooit gedaan), eenieder is vrij om in het centrum te gaan eten.
Dat is erg lief van je Jan :lol: Ik gaf het het pizzagebeuren alleen maar aan om de locatie daar niet van af te laten hangen. Suc6!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ds23man »

Ik neem altijd wat kadetjes met kaas mee......
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door BertDB »

het bedrag (als het wat realistisch is uiteraard) is van ondergeschikt belang voor mij, zolang de sfeer goed zit es het allemaal prima!

Ik heb de voorbije 4 jaar aan een ander project moeten besteden (een huis) en dan is er niet veel tijd meer voor de hobby. Naar een dag als deze kijk ik dan dubbel uit...
bedankt voor de moeite en de organisatie Jan !
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Shadow »

Ik vraag ook altijd of er uit de kosten gedraaid is, bij Barry ook gedaan! Ik probeer altijd wat handel mee te nemen om uit de reis-kosten te komen, als er dan veel verkocht wordt kan ik ook nog bijdragen.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”