Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Moderator: Beheerdersteam
Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Beste forumgenoten, is er behoefte aan een tutorial voor het doen van quasi anechoische metingen in Arta tbv filter ontwerp? En het importeren plus controle van deze metingen in Boxsim?
Eventueel kan ik er nog aan toevoegen het maken van een directivity plot / sonogram, ik denk in een aparte tutorial.
Eventueel kan ik er nog aan toevoegen het maken van een directivity plot / sonogram, ik denk in een aparte tutorial.
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Dat is zeker welkom!
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Yes, is precies wat ik nodig voor mijn nieuwe zelfbouw speakers.
Moet nog beginnen met meten en filters ontwerpen.
Moet nog beginnen met meten en filters ontwerpen.
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Ja zeker deze kennis is moelijk bereikbaar. Dus dat zou fantastisch zijn.
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Ik hang aan je lippen ..
En dan het liefst een beetje op beginners nivo, zonder hele lappen technische tekst.
Zoiets als ..... Nijntje en het Arta avontuur.
En dan het liefst een beetje op beginners nivo, zonder hele lappen technische tekst.
Zoiets als ..... Nijntje en het Arta avontuur.
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Nou leuk dat hier enthousiasme voor is. Ik had in gedachten om er gewoon een stappenplan van te maken met screenshots. Het is allemaal zeer goed te doen als je het eenmaal hebt uitgevogeld.
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Leuk Jag dat je dit doen wilt. Zoiets staat hier al heel lang op de rol incl. een video cursus op DVD
Ikzelf heb er nooit goed de tijd voor gehad en zoiets vergt wel een boel tijd. Op de site van Arta staat al zoiets in het Duits. Niet dat je dat na moet doen maar het geeft je wellicht een beginnetje.
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Hmmm, ik verkeer toch in de wellicht naieve veronderstelling dat dit redelijk kort kan. Het is niet mijn doel de volledige theorie te beschrijven, ik wilde het maar insteken als tutorial.
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Uiteraard gaat het niet om de theorie, die staat al uitgebreid in de manual van Arta. Maar het is wel complexe materie waarbij je toch een beetje moet weten wat je praktisch aan het doen bent en wat daarmee kan. Dat op zijn JBF kort en bondig duidelijk uitleggen is best wel een kunst. Anders roept het meer vragen dan antwoorden op. I.i.g. veel succes, goed initiatief!
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Is het een idee om er een sticky van te maken?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Behoefte aan nieuwe tutorial voor meet protocol Arta en importeren in Boxsim?
Bedankt voor de moeite. Sticky issie al een half dagje. 
